Lulilelu Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har lett opp og ned etter en budsjett app som kun handler om budsjett og ikke reelle utgifter. Jeg ønsker en app som i prinsippet fungerer som et exel skjema. Altså en app der jeg kan lage/velge kategorier for måned, annenhver måned, hver tredje måned, hvert år og gjerne alt i mellom, og da skrive inn navn på utgift og summen, og at den da gir meg en samlet sum for hver kategori og gjerne regner ut gjennomsnittet Det finnes utallige apper der du fører regnskap og legger inn inntekt og utgifter etterhvert men det ønsker jeg altså ikke. Det går selvfølgelig helt fint om appen har begge funksjoner men det finnes såpass mange å gå igjennom for å finne det jeg ønsker i en budsjett app at jeg håper noen her vet navnet på en som er slik.
Pengebingen Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Jeg tror du kan bruke YNAB til kun budsjett, rett og slett ved å droppe regnskapsføringen
Lulilelu Skrevet 7. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2016 3 timer siden, Pengebingen skrev: Jeg tror du kan bruke YNAB til kun budsjett, rett og slett ved å droppe regnskapsføringen Den ser lovende ut men koster 400 kr i året. De syns jeg blitt drøyt for mitt bruk
Pengebingen Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Det er såpass ja...helt enig, skikkelig dustete å bruke 400 kr i året på en budsjettapp! Selv er jeg fornøyd med å bruke regnearkene i Google docs, for de kan jeg se/redigere i appen Google sheets. Men det er jo bare et vanlig regneark da...
MapleSirup Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 Den 7. februar 2016 at 3.08, Lulilelu skrev: Jeg har lett opp og ned etter en budsjett app som kun handler om budsjett og ikke reelle utgifter. Jeg ønsker en app som i prinsippet fungerer som et exel skjema. Altså en app der jeg kan lage/velge kategorier for måned, annenhver måned, hver tredje måned, hvert år og gjerne alt i mellom, og da skrive inn navn på utgift og summen, og at den da gir meg en samlet sum for hver kategori og gjerne regner ut gjennomsnittet Det finnes utallige apper der du fører regnskap og legger inn inntekt og utgifter etterhvert men det ønsker jeg altså ikke. Det går selvfølgelig helt fint om appen har begge funksjoner men det finnes såpass mange å gå igjennom for å finne det jeg ønsker i en budsjett app at jeg håper noen her vet navnet på en som er slik. HomeBudget bruker jeg. Den har budsjett-funksjoner 1
Lulilelu Skrevet 28. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2016 2 timer siden, MapleSirup skrev: HomeBudget bruker jeg. Den har budsjett-funksjoner Den er helt perfekt Tusen takk 1
MapleSirup Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 10 minutter siden, Lulilelu skrev: Den er helt perfekt Tusen takk Så bra! Bare hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå