Gå til innhold

Favoritt merke på barneklær og hvilke strømpebukse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvilke kles- og skomerker dere foretrekker? Selv er jeg stor fan av Memini klær og Angulus sko😍 ytterklær er vanskelig, men har vært fornøyd med Wheat 👍

Så lurer jeg på tips til favorittmerke strømpebukser? Jeg liker godt MP men synes de holder seg dårlig etter vask..👎 

Gjerne også tips til favoritt klesbutikk på nett 😁

Anonymkode: 38d55...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sko er vanskelig for mine unger har bred fot, men angulus og kavat har vært bra her. Merker så liker jeg motoreta, gray label, waddler, oeuf nyc, memini, gro company, mini a ture, soft gallery, mini rodini, petit bateau, bonton og bobo choices.

Strømpebukser kjøper vi i ull fra reflex! De er greie både i lengden og i bredden og holder seg fine etter vask.

Ytterklær har vi hatt fra reima, mini a ture og isbjørn of sweden, spesielt isbjørn dressene er fantastiske.

Her er en liten liste med nettbutikker jeg elsker til å handle hos: boozt, stylepit, rompetroll, armerogben, barnaigata, butikk22, jungelensleker, babyshop og englerogpirater. Boozt har jeg kickback på 14% på Mastercard i tillegg til gode rabatter mens armerogben har eksepsjonelt god kundeservice. 

Anonymkode: 41dfe...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Name It, H&M og Skoringen. Trenger ikke nettshoppe i Oslo. Helt bokstavelig gull verdt å handle rimelig når ungene er i voksealder! 😀

Kjøpte en fin hvit matroskjole på salg i utlandet en gang, dyrt merke....men rakk vel å bruke den to ganger før den gikk til Fretex, siden fin hvit kjole aldri helt var tingen  til uvøren seksåring! Bortkasta penger. 

Anonymkode: 3462a...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarn O Pyret er jeg veldig glad i, for både ull, inne- og uteklær. Synes også at ull og fleece fra Reflex funker bra. Og joggebuksene fra Lindex. Og strømpebukser fra Safa. Av sko kjøper vi Ecco, Viking og Skofus :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer litt på hvilke kles- og skomerker dere foretrekker? Selv er jeg stor fan av Memini klær og Angulus sko😍 ytterklær er vanskelig, men har vært fornøyd med Wheat 👍

Så lurer jeg på tips til favorittmerke strømpebukser? Jeg liker godt MP men synes de holder seg dårlig etter vask..👎 

Gjerne også tips til favoritt klesbutikk på nett 😁

Anonymkode: 38d55...617

Elsker Petit Bateau.

Ellers handles det overalt, fra ull på KIWI til klær fra Gucci :-) 

Anonymkode: 5d9e8...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker Petit Bateau.

Ellers handles det overalt, fra ull på KIWI til klær fra Gucci :-) 

Sko: 

-Viking

-Italienske merker (skinn, vår/sommer/høst)

-Barna er i barnehage så mest: Viking vanntett ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker godt strømpebuksene fra MP nettopp fordi jeg synes de holder seg så godt i vask. De fra Safa (?) har også holdt seg greit, også kjøpte jeg et par på apoteket som fortsatt er som nye etter mange gangers vask. Ullstrømpebuksene fra Name It synes jeg er helt håpløse. 

Ellers er jeg likegyldig til hvilket merke klærne er så lenge de er myke, praktiske og fortrinnsvis i ull. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker safa sine strømpebukser, sitter perfekt på foten vask etter vask. Miniature ytterjakke, hatt vinterjakken i år, fantastisk god, skal kjøpe vårjakken til de to minste når jeg får lønn :) Og racoon vår/høst jakke har jeg vært veldig fornøyd med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...