Sitronmelis Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Noen som så på dagens episode? Hva tenker dere om konseptet? Syns det virker litt kult! Noen som har kikket på noen streams enda?
Sitronmelis Skrevet 7. februar 2016 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2016 Ingen som har sett på? Var mye spesielt som lå ute...
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Har faktisk meldt meg på, så er innom den siden 24/7 for å se hvor jeg ligger an. Er i nærheten av topp 100 hele tiden, men aldri helt på. Nå er jeg ganske partisk da i og med at jeg ønsker vanvittig sterkt å vinne, eller i det minste gå videre, men det ligger ganske mye.. rart ute Men også frustrerende mye bra! Og det er tydelig at det handler mye om vennekrets i motsening til talent. Men konseptet er bra. Greit å kunne være med på audition fra sin egen stue, og faktisk ha muligheten til å virkelig jobbe for å komme videre. Det gir fler en sjanse til å bli med og få vist seg frem - men det er vanvittig frustrerende også. Det frister veldig å legge inn en video til og ikke si det til noen, for å se hvor langt jeg kommer bare på talent, uten at vennene mine deler det på facebook.. Anonymkode: ca243...bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå