Gjest SMILY Skrevet 15. juli 2002 #1 Del Skrevet 15. juli 2002 HAR DERE SETT DE TRE APENE? EN SOM HOLDER SEG FOR ØRENE, EN FOR MUNNEN OG EN FOR ØYNENE? VET DERE HVA DISSE SYMBOLISERER? HADDE EN GANG TENKT Å TATOVERE DE PÅ LEGGEN, GLAD JEG IKKE GJORDE DET, HEHE......MEN DE ER SØTE DA... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2002 #2 Del Skrevet 15. juli 2002 Tror det er et symbol for handicappede jeg, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. juli 2002 #3 Del Skrevet 15. juli 2002 Ååååh! Ja, det visste jeg faktisk en gang. De er kjempesøte. Husker det ikke nå, men nå ble jeg nysgjerrig altså... *søke søke* Er de ikke indiske?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 15. juli 2002 #4 Del Skrevet 15. juli 2002 Det er faktisk de tre tingene vi mennesker er meste redde for. Vi vil ikke høre det Vi vil ikke se det Vi vil ikke si det Det går jo for diverse opplevelser, liksom... *Sandy er dårlig på å forklare* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 15. juli 2002 #5 Del Skrevet 15. juli 2002 Som Sandy skriver, symboliserer de "Vil ikke se, vil ikke høre, vil ikke si". Så vidt jeg vet ble originaltegningen laget i forbindelse med fascismen i Italia rundt 2. verdenskrig. De er jo søte, men opprinnelig var det symbol på feighet. Jeg ville ikke tatovert det på meg, uten å sjekke opp historien først, og funnet ut om jeg likte det jeg fant. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 15. juli 2002 #6 Del Skrevet 15. juli 2002 Hear no evil See no evil Say no evil tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå