AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Vurderer å prøve voksing nedentil da jeg synes det er helt forferdelig ekkelt å shave. Lurer da på hvor ofte man burde vokse, og hvor lenge det vil være helt glatt? Har ganske sensitiv hud ellers og reagerer fort på parfymerte kremer osv, er det noen spesielle typer voks jeg burde styre unna? Hvordan er det å vokse selv kontra å gå et sted å få gjort det? Og evt om noen har noen bra steder i Oslo og anbefale? (skriv gjerne pris og hvilken type voks du har erfaring med) Anonymkode: dc19e...5b4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #2 Skrevet 11. februar 2016 Beths beauty hos Maryam. Litt dyrt, men bra. Vokser i salong da det er vanskelig og selvpining å gjøre det selv.. Ære til den som får det til 👍 Hver 4. uke er ok. første uken er man helt glatt. Så er det fortsatt greit i uke 2, men man merker det begynner å komme mer hår igjen i uke 3, men da har man som regel mensen så da er det et fett. Men frem til neste voksing da så kan det føles lenge å vente på å få gjort det, og når man endelig har fått gjort det føler man seg fresh på nytt. De bruker som regel voks beregnet på sensitiv hud da underlivet er intimområde.. Første gang er det vondt.. Det er jo vondt ellers også, men man blir vandt til det til en viss grad. Men første gang er det døden, Just saying. Men lurt å informere om at man er allergisk mot enkelte ingredienser osv. Anonymkode: 74d19...f46
Smookiekins Skrevet 11. februar 2016 #3 Skrevet 11. februar 2016 Anbefaler virkelig ikke å vokse selv! Har prøvd det et par ganger og AU! Klarte rett og slett ikke rive av voksen ved kjønnsleppene fordi det gjorde så sabla vondt. Det var den typen som stivner på huden.. Å gå til salong syntes jeg ikke var så vondt, samt at det går mye kjappere.. Absolutt å foretrekke selvom det er dyrere. Vet dessverre ikke om noen bra steder i Oslo.
Gjest førstedamen Skrevet 11. februar 2016 #4 Skrevet 11. februar 2016 Eneste jeg kjenner som vokser seg selv er hun som vokser meg, og på de verste plassene trenger hun faktisk hjelp av kjæresten som tydeligvis har måttet lære seg dette. Hun har kurs og er veldig flink. Gå aldri på noe billigsted eller uprofft sted og gjør dette, da spesielt om du har sensitiv hud. Voksing er en smakssak. Har venninner som har kjempelyst og begynne med voks da det er så mye enklere enn å måtte barbere hele tiden og fordi hårene blir mindre og lysere. Men de taklert rett og slett ikke smerten. Takler du å nappe øyenbryn? Vil anbefale at du kanskje tester å vokse leggene først, det gjorde jeg. Dette gjør jeg hjemme idag, etter MASSE trening, for det er virkelig ikke bare bare på seg selv. Jeg bareberer meg under armene for der klarer jeg ikke vokse selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå