Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en forferdelig nabo. Hun er dominerende, kritiserende, fullstendig uten respekt for folks behov for privatliv, rasistisk, selvgod, liker å blande seg, i det hele tatt et forferdelig menneske. Tenk Hyacinth Bouqet som småbarnsmor på speed, og du begynner å skjønne tegninga.

Hun er typen til å ringe på døren din, ture rett inn uten invitasjon, og forlange oppvartning mens hun kritiserer møblene dine, klærne dine eller huden din.

Nå har det seg slik at mannen hennes er notorisk utro (kan man egentlig klandre ham?). Jeg har selv sett det, og han har til og med prøvd seg på meg.

OG; nå skal vi flytte!! Hurra! Endelig kommer jeg meg vekk fra dette grusomme mennesket. Men jeg er ond. Det er mye aggresjon i meg mot dette kvinnemennesket, og jeg har så sinnsykt lyst til å være en dritt mot henne.

Så jeg tenkte jeg skulle fortelle henne om hennes utro ektemann. Jeg har jo faktisk ingenting med det og ville ikke gjort det normalt sett, men denne dama har bare gjørt og sagt så mye slemt til meg at pokker heller, jeg bare MÅ.

Hva synes dere? Er det for drøyt?

Videoannonse
Annonse
Gjest ung mor
Skrevet

både ja og nei.

Hun har rett til å vite at mannen er utro - mulig det er nettopp derfor hun er slik hun er? (at hun innerst inne vet det er noe galt??)

Uansett skjønner jeg deg og ditt sinne..

vit bare at hun kan reagere med gråt og plutselig bli "svak" dersom du sier noe..

Jeg ville ikke ha fortalt det pga hevnlyst, men fordi jeg hadde synes hun hadde rett til å vite..

Skrevet

Det er jo mulig at hun allerede vet det,og at det er noe av grunnen til at hun er som hun er?

Alle reagerer jo forskjellig. Du virker som et ellers lykkelig menneske selv, kanskje du under all frustrasjonen skulle prøve åspa frem litt medlidenhet med denne damen, som åpenbart ikke har det godt,hverken med seg selv eller mannen sin....Jeg hadde selv vært like fristet som deg til endelig å ta igjen med hespetreet, men tror faktisk jeg hadde prøvd...

(Ikke for halvannet år siden kanskje, mannen min har hatt positiv innflytelse, jeg HAR blitt snillere! :o :-) )

Skrevet

Hvis jeg oppdager at noen er utro vil jeg konfrontere personen med det jeg vet og gi vedkommende en uke på seg til å fortelle det selv. Ellers forteller jeg det, enten jeg må fortelle det til Hyacinth Bucket eller hvem som helst andre.

Alt det andre blir helt underordnet, og særlig når du nå gudskjelov skal flytte.

Gjest Nei, nei
Skrevet

Jeg hadde flyttet i evig takknemlighet over å bli kvitt naboen min, uten å foreta meg noe som helst.

Hvorfor skulle jeg senke meg ned på hennes nivå, og som noen sier kanskje hun vet at mannen er utro, de fleste utro menn klarer nemlig ikke å holde dette så skjult som de ønsker.

:)

Skrevet
Hvis jeg oppdager at noen er utro vil jeg konfrontere personen med det jeg vet og gi vedkommende en uke på seg til å fortelle det selv. Ellers forteller jeg det, enten jeg må fortelle det til Hyacinth Bucket eller hvem som helst andre.

Alt det andre blir helt underordnet, og særlig når du nå gudskjelov skal flytte.

Vel, jeg er definitivt ikke typen til å blande meg på den måten, unntatt hvis det gjaldt en god venninne kanskje.

Det jeg skal gjøre her er i så fall utifra ren havngjerrighet mot dama, og har ingenting med om hun fortjener å høre det eller ei. Jeg kommer derfor ikke til å gå til mannen hennes først.

Hva angår om hun vet det ellerikke, så føler jeg med ganske sikker på at hun ikke vet... Videre er jeg også temmelig sikker på at hun ikke kommer til å gå fra mannen på grunn av dette (så min hevnlyst vil ikke forårsake et skilsmissehjem heller).

Skrevet

laban;

Det er ikke sikkert det blir noe skilsmissehjem, men hva slags hjem BLIR det for barna der i gården? Tenkt på det?

Skrevet

Kan jo være at hun ikke vil tro deg hvis dere har hatt et dårlig naboforhold? Fornektelse osv

Skrevet
Så jeg tenkte jeg skulle fortelle henne om hennes utro ektemann. Jeg har jo faktisk ingenting med det og ville ikke gjort det normalt sett, men denne dama har bare gjørt og sagt så mye slemt til meg at pokker heller, jeg bare MÅ.

The only people to get even with are those who have helped you.

- Anonymous

Gjest ikke innlogget
Skrevet

Jeg har en søster som er som din nabo.

Det kan være uker siden sist jeg så henne, og det første hun kan finne på å si er, så stygg den buksa di er, eller så dårlig den jakka sitter, når har du tenkt å kjøpe nye gardiner, på stranda kunne hun finne på å si, fy filleern så feit og stygg du er. (jeg har et normalt utseende, vekt og kropp)

Hun har også pleid å ringe meg nesten hver eneste dag og prate en times tid, helt uten interesse for om det passet for meg eller ikke. Dessuten har vi ingen ting å prate om, da hennes prat stort sett er om hvem som er blitt feit, hvem som har det stygt hjemme etc.

Jeg skjønner godt dine tanker om hevn, men jeg tror det kan slå hardt tilbake på deg selv, hvis du ikke skal flytte veldig langt da. For et par år siden fikk jeg mer enn nok av min søsters prat, og prøvde rolig og sakelig å forklare henne at vi ikke var like, ikke hadde lik smak og at jeg ikke ønsket å bli som henne, men igrunn var fornøyd med livet mitt som det var. Det førte til en masse styggsnakk om meg til resten av familien og det var en ganske tøff periode, i følge henne var det ikke grenser for hvor egositisk, sur og gretten jeg var.

Min erfaring er at den typen mennesker slår veldig hardt tilbake på den aller minste motstand eller kritikk fra andre, så vær klar over det, før du hevner deg.

Det beste er vel å glemme hele dama.

Skrevet

Jeg synes du skal hevne deg! Hevn er deilig! :evil:

Om det blir for drøyt? Kanskje, men du kler det godt! :wink:

Skrevet

Jeg er født hevngjerrig...om det fører noe godt med seg skal være usagt, MEN det er fantastisk deilig å sette inn "nådestøtet"

Skrevet
Jeg har en forferdelig nabo. Hun er dominerende, kritiserende, fullstendig uten respekt for folks behov for privatliv, rasistisk, selvgod, liker å blande seg, i det hele tatt et forferdelig menneske. Tenk Hyacinth Bouqet som småbarnsmor på speed, og du begynner å skjønne tegninga.

Hun er typen til å ringe på døren din, ture rett inn uten invitasjon, og forlange oppvartning mens hun kritiserer møblene dine, klærne dine eller huden din.

Nå har det seg slik at mannen hennes er notorisk utro (kan man egentlig klandre ham?). Jeg har selv sett det, og han har til og med prøvd seg på meg.

OG; nå skal vi flytte!! Hurra! Endelig kommer jeg meg vekk fra dette grusomme mennesket. Men jeg er ond. Det er mye aggresjon i meg mot dette kvinnemennesket, og jeg har så sinnsykt lyst til å være en dritt mot henne.

Jeg støtter din sak. Jeg heier på deg. Kom igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...