AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Jeg ønsker tips til flere måter og kombinasjoner å spise skyr og kvarg o.l. på Anonymkode: eaef2...e69
Ananas. Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Spiser det med skje, som yoghurt. Det hender jeg blander det med cottage cheese, yoghurt naturell, gresk yoghurt eller et par skjeer syltetøy. Gjerne med frukt/bær på toppen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Spiser det som regel med havregryn og rosiner i. Anonymkode: 7837b...40b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Må bare si at jeg beundrer dere som klarer å spise det der, ikke smaker det godt og det ser ut som oppkast. Men jeg skulle ønske jeg klarte å spise det da det er sunt og billig Anonymkode: d2747...22e 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Med frukt/nøtter/bær, og evt kanel. For eksempel eple og kanel, pære og kanel, eller jordbær og gresskarkjerner. Med peanøttsmør (og evt eplebiter) Med kakao (og evt peanøttsmør) Med bare kanel og sukrin Anonymkode: 5273d...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå