Lady Skrevet 6. februar 2016 #21 Del Skrevet 6. februar 2016 Skjønner den føles kjip! Litt tankeløst å ikke ønske god bedring. Det er vel normal folkeskikk? Uansett, god bedring og gratulerer med dagen som var 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #22 Del Skrevet 6. februar 2016 Do overdriver. Anonymkode: 0b524...94b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 6. februar 2016 #23 Del Skrevet 6. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor så frekk? Anonymkode: 14b83...c62 Jeg ser ikke hva som var frekt med det jeg sa altså. Gratulerer med dagen som var, god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #24 Del Skrevet 6. februar 2016 Et øyeblikk siden, stjernefrukt skrev: Jeg hadde blitt glad for at folk husket meg, og ønsket meg gratulerer med dagen. Jeg ville ikke brukt den lille energien min på fokusere på at de bryr seg - men ikke nok. Kjipt å være syk altså, men det finnes da grenser. Nei, empati er ikke for alle. Anonymkode: 14b83...c62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #25 Del Skrevet 6. februar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Skjønner den føles kjip! Litt tankeløst å ikke ønske god bedring. Det er vel normal folkeskikk? Uansett, god bedring og gratulerer med dagen som var Tusen takk! Anonymkode: 14b83...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #26 Del Skrevet 6. februar 2016 2 minutter siden, stjernefrukt skrev: Jeg hadde blitt glad for at folk husket meg, og ønsket meg gratulerer med dagen. Jeg ville ikke brukt den lille energien min på fokusere på at de bryr seg - men ikke nok. Kjipt å være syk altså, men det finnes da grenser. Deg om det. Anonymkode: 14b83...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #27 Del Skrevet 6. februar 2016 Jeg forstår deg! Typisk på KG at de skal trykke ned de som våger å klage. Men det ER tankeløst av venner å ikke ønske deg god bedring. Anonymkode: 2d913...3ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #28 Del Skrevet 6. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår deg! Typisk på KG at de skal trykke ned de som våger å klage. Men det ER tankeløst av venner å ikke ønske deg god bedring. Anonymkode: 2d913...3ed Tusen takk. Nå fikk jeg faktisk en melding fra venninna mi som beklaget seg og håpet jeg hadde det så bra som jeg kunne ha det. Det hjalp, selv om det var et par dager etter. Anonymkode: 14b83...c62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #29 Del Skrevet 6. februar 2016 Hadde jeg gratulert noen med dagen, og de hadde sendt i retur at de var syke og sutrer over manglende feiring, så hadde det ikke kommet noen god bedring tilbake. Jeg fordrar ikke folk som skal trekke fram sykdom i en hver situasjon. Anonymkode: 268cc...cfd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #30 Del Skrevet 7. februar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg gratulert noen med dagen, og de hadde sendt i retur at de var syke og sutrer over manglende feiring, så hadde det ikke kommet noen god bedring tilbake. Jeg fordrar ikke folk som skal trekke fram sykdom i en hver situasjon. Anonymkode: 268cc...cfd Jeg liker heller ikke folk som drar frem sykdom i hver situasjon. Og det er ikke det jeg skriver om her. Anonymkode: 14b83...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #31 Del Skrevet 7. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker heller ikke folk som drar frem sykdom i hver situasjon. Og det er ikke det jeg skriver om her. Anonymkode: 14b83...c62 Normal reaksjon på gratulasjonmeldinger ikke å sutre om sykdom. Og etterpå i tillegg sutre over at du ikke fikk nok "god bedring" SMSer tilbake. Anonymkode: 268cc...cfd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #32 Del Skrevet 7. februar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Normal reaksjon på gratulasjonmeldinger ikke å sutre om sykdom. Og etterpå i tillegg sutre over at du ikke fikk nok "god bedring" SMSer tilbake. Anonymkode: 268cc...cfd Lær deg hva å sutre faktisk betyr Anonymkode: 14b83...c62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #33 Del Skrevet 7. februar 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg gratulert noen med dagen, og de hadde sendt i retur at de var syke og sutrer over manglende feiring, så hadde det ikke kommet noen god bedring tilbake. Jeg fordrar ikke folk som skal trekke fram sykdom i en hver situasjon. Anonymkode: 268cc...cfd Da er du slem. Anonymkode: 2d913...3ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #34 Del Skrevet 7. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lær deg hva å sutre faktisk betyr Anonymkode: 14b83...c62 Kom det fra den som laget seg sutretråd på KG om å ikke få nok god bedrings meldinger... Det ER ikke alle som synes det er like morsomt om at alle skal klage om alle plagene sine for tiden, selv om det er veldig in å poste over alt og oppdatere alle om det. Så får folk lære seg det uten å bli 5 år igjen. Anonymkode: 268cc...cfd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #35 Del Skrevet 7. februar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom det fra den som laget seg sutretråd på KG om å ikke få nok god bedrings meldinger... Det ER ikke alle som synes det er like morsomt om at alle skal klage om alle plagene sine for tiden, selv om det er veldig in å poste over alt og oppdatere alle om det. Så får folk lære seg det uten å bli 5 år igjen. Anonymkode: 268cc...cfd Hele tiden? Sutre? Folk spør hva jeg driver med, eller håper jeg får en fin dag. Jeg svarer takk, men det blir ikke feiring fordi jeg er syk. det er ikke sutring. Du får til helvete ta og skjerpe deg og slutte å overdrive! Anonymkode: 14b83...c62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #36 Del Skrevet 7. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hele tiden? Sutre? Folk spør hva jeg driver med, eller håper jeg får en fin dag. Jeg svarer takk, men det blir ikke feiring fordi jeg er syk. det er ikke sutring. Du får til helvete ta og skjerpe deg og slutte å overdrive! Anonymkode: 14b83...c62 Kanskje du ikke opplevde det selv om at du sutret. ...men dette er en sutrete tråd, og du fortsetter å sutre og syte igjennom hele greien. Men så er jeg en type person som skriver god bedring til alle som er syke da, egentlig ikke i bunnløs sympati, men heller som refleks. Anonymkode: 541ce...316 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #37 Del Skrevet 7. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du ikke opplevde det selv om at du sutret. ...men dette er en sutrete tråd, og du fortsetter å sutre og syte igjennom hele greien. Men så er jeg en type person som skriver god bedring til alle som er syke da, egentlig ikke i bunnløs sympati, men heller som refleks. Anonymkode: 541ce...316 My god...... Anonymkode: 14b83...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #38 Del Skrevet 7. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hele tiden? Sutre? Folk spør hva jeg driver med, eller håper jeg får en fin dag. Jeg svarer takk, men det blir ikke feiring fordi jeg er syk. det er ikke sutring. Du får til helvete ta og skjerpe deg og slutte å overdrive! Anonymkode: 14b83...c62 Og du får lære deg å takle sykdom som en voksen person. Og jo, det er sutring. Folk er hyggelige og ønsker deg en fin dag, og normal respons på det er ikke "jeg er syk". I tillegg er det ikke bare du som krever oppmerksomhet for sykdommen din. Du føyer deg bare inn i rekken på alle de andre som skal fortelle om plager og sykdommer til stadig nå for tiden. Mange folk er garantert lei at de ikke er mulig å gratulere noen med dagen engang uten å få sykdomsprat tilbake. Beviset hat du i hvor mange god bedringsmeldinger du faktisk fikk. Men i stede for å se på egen oppførsel, er det lettere som vanlig å skylde på de andre. Så nå vet du akkurat hvem som ikke har så stor interesse av å høre på slikt. Ta det med deg videre. Så slipper du å bli så utrolig skuffa neste gang. Anonymkode: 268cc...cfd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belladonna Skrevet 7. februar 2016 #39 Del Skrevet 7. februar 2016 I alle dager, da. At folk gratulerer deg er jo et bevis på at de bryr seg, men du velger å ignorere det og heller legge all fokus på at de ikke ønsker deg god bedring. Hvorfor ikke fokusere på det positive? De gratulerte deg med dagen! Og hvorfor poste dette på KG når du ikke takler svarene du får? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #40 Del Skrevet 7. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og du får lære deg å takle sykdom som en voksen person. Og jo, det er sutring. Folk er hyggelige og ønsker deg en fin dag, og normal respons på det er ikke "jeg er syk". I tillegg er det ikke bare du som krever oppmerksomhet for sykdommen din. Du føyer deg bare inn i rekken på alle de andre som skal fortelle om plager og sykdommer til stadig nå for tiden. Mange folk er garantert lei at de ikke er mulig å gratulere noen med dagen engang uten å få sykdomsprat tilbake. Beviset hat du i hvor mange god bedringsmeldinger du faktisk fikk. Men i stede for å se på egen oppførsel, er det lettere som vanlig å skylde på de andre. Så nå vet du akkurat hvem som ikke har så stor interesse av å høre på slikt. Ta det med deg videre. Så slipper du å bli så utrolig skuffa neste gang. Anonymkode: 268cc...cfd Du er uempatisk. Ikke en jeg ville hatt som venn. Anonymkode: 2d913...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå