Gå til innhold

Folk som ikke gidder å bry seg littegrann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde bursdag for to dager siden og lå syk hjemme. Fikk flere gratulasjoner på sms og de håper jeg får en fin dag og alt det der. Jeg svarer tusen takk, men  at det ikke blir noe feiiring fordi jeg er syk og ligger hjemme. Bare en, EN jævla person svarer da "uff, god bedring!" Ikke et jævla pip fra de andre?! Jeg ligger hjemme syk og ensom fordi jeg er langt fra venner og familie en periode. Jeg forventer ikke så mye mer enn et lite "god bedring", men hvorfor i helvete gidder ikke folk??!?! Noen ganger blir jeg så utrolig skuffet over hvor tankeløse og uempatiske folk kan være. Jeg måtte virkelig ta meg sammen for å ikke svare sinna tilbake til ei venninne at "gidd for GUDS skyld ikke å ønske meg god bedring, mens du sitter der på fest selv og har det gøy!!" 

Anonymkode: 14b83...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernefrukt skrev (På 6.2.2016 den 19.24):

Betyr ikke det at de sender gratulasjonsmeldinger at de bryr seg, da...?

Ekspander  

Eh, jo. Men det går kanskje an å bry seg litt om det som ikke er fest og feiring også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spurte til og med hva jeg gjorde på dagen og da svarte jeg at jeg var syk. Da fikk jeg ikke svar, gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk tenker vel at du ikke er så selvmedlidende at du trenger god bedring. de fleste tåler såpass og forventer ikke at du skal være ekstra sart. dersom du vil ha besøk eller sånn, så må du si fra, folk er ikke tankelesere

Anonymkode: e79db...09a

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei.... Er du alvorlig/kronisk syk? I så fall skjønner jeg at det kan være litt sårt. Men hvis du er forkjøla eller noe, så klarer jeg ikke helt se det enorme behovet for sympati...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernefrukt skrev (På 6.2.2016 den 19.46):

Okei.... Er du alvorlig/kronisk syk? I så fall skjønner jeg at det kan være litt sårt. Men hvis du er forkjøla eller noe, så klarer jeg ikke helt se det enorme behovet for sympati...

Ekspander  

Jeg har ikke behov for ENORMT behov for sympati. Jeg er i full vigør til daglig. Jeg synes bare folk kan være såpass omtenksomme å ønske meg god bedring når jeg er syk på bursdagen min. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de ikke liker deg? Kan ikke klandre de i så fall, du virker som du krever mye sympati, slitsomt

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2016 den 19.42):

folk tenker vel at du ikke er så selvmedlidende at du trenger god bedring. de fleste tåler såpass og forventer ikke at du skal være ekstra sart. dersom du vil ha besøk eller sånn, så må du si fra, folk er ikke tankelesere

Anonymkode: e79db...09a

Ekspander  

Selvmedlidende??  Og jeg tåler mye jeg! Jeg bor for tiden langt unna venner og kan ikke  be dem på besøk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernefrukt skrev (På 6.2.2016 den 19.46):

Ekspander  

Jeg har en ganske alvorlig infeksjon. Og det var bursdagen min. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belbus skrev (På 6.2.2016 den 19.50):

Kanskje de ikke liker deg? Kan ikke klandre de i så fall, du virker som du krever mye sympati, slitsomt

Ekspander  

Ehm, JO jeg er godt likt! Jeg vet de er glad i meg! 

KG altså... her skal jo TS mistenkes/halshugges/jekkes ned uansett........ :regler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastica skrev (På 6.2.2016 den 19.53):

Gratulerer med dagen som var, og riktig god bedring til deg. :)

Ekspander  

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  stjernefrukt skrev (På 6.2.2016 den 19.53):

Jøss. Godt vi er forskjellige.

Ekspander  

Du ville ikke likt å fått god bedrings-ønsker på bursdagen din om du var syk og langt hjemmefra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2016 den 19.54):

Ehm, JO jeg er godt likt! Jeg vet de er glad i meg! 

KG altså... her skal jo TS mistenkes/halshugges/jekkes ned uansett........ :regler:

Ekspander  

Da hadde de vel giddet å bry seg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2016 den 19.58):

Du ville ikke likt å fått god bedrings-ønsker på bursdagen din om du var syk og langt hjemmefra?

Ekspander  

Jeg hadde blitt glad for at folk husket meg, og ønsket meg gratulerer med dagen. Jeg ville ikke brukt den lille energien min på fokusere på at de bryr seg - men ikke nok

Kjipt å være syk altså, men det finnes da grenser.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...