AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Tittelen sier vel det meste! Jeg elsker aioli over alt på jord og trenger flere typer mat eller retter det passer med! Jeg kan starte: focaccia, potetbåter og alt av kjøtt omtrent:-) Anonymkode: 9b119...e53
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Reker, andre skalldyr, kokt og stekt fisk, sandwich, tapas, klippfiskkroketter, calamare fritti, kyllingnuggets, og nesten alt som det passer med majones til. Anonymkode: fa5d9...385
Thorn Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Utrolig godt til spekeskinke! Jeg lager gjerne sandwich med aioli, salat og masse god spekeskinke. Også er det kjempegodt sammen med tacosaus i laksewraps
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 På/I salat På brødskive under pålegg (kjøtt og/eller ost) Sammen avocado Anonymkode: 636b8...831
Persephone Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Jeg bruker det vanligvis på brødskiva i stedet for majones under reker, kreps, tunfisk, muslinger og lignende.
Whoops Skrevet 7. februar 2016 #8 Skrevet 7. februar 2016 (endret) Sort sett bare til patatas bravas og på brød. Endret 7. februar 2016 av Whoops Glemt bokstav
Kristanna Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 I foccaciabrød, med kylling, salat og rødløk. Veldig godt! Har også hatt det på hamburger.
Purple Basil Skrevet 9. februar 2016 #10 Skrevet 9. februar 2016 Aioli og pommes frites er perfekt de gangene jeg bare vil ha noe godt og usunt
Smookiekins Skrevet 9. februar 2016 #11 Skrevet 9. februar 2016 Dip til potetbåter/pommes frites På ferskt brød (NAM!) Som smør på sandwich Dressing på salat På burger Åååh herregud nå ble jeg sulten! Ingenting som slår deilig kremet alioli på nybakt luftig brød! Helst i Spania med et deilig glass rødvin til... *drømmer seg bort*...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå