Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

Lurer på hva folk gjør i påskeferien? Jeg selv har ikke så mange å gjøre noe sammen med å tenkte om en ferietur til utlandet kan være noe? Skulle gjerne vært på hytte eller noe, men har dessverre ikke mulighet til det.

Anonymkode: f36d0...9a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drar på ferie i Europa.

• Liker 1
Skrevet

Drar opp på hytta og står på ski 

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

Har ikke påskeferie år, men tidligere har jeg alltid dratt på ferie et sted i Europa.

Skrevet

Det varierer. Noen ganger er vi hjemme, noen ganger på hytta, og noen ganger reiser vi på typisk chartertur med barna. Foretrekker faktisk det siste, sol og varme, men i år er vi hjemme i påsken. Skulle helst reist til varmere strøk.

Anonymkode: cec06...e87

Skrevet

Ingenting. 

Anonymkode: ce9cd...84b

Gjest Carly-Chardonnay
Skrevet

Jeg også startet en tråd om dette:

Virker som alle reiser bort i påsken. Jeg har ikke råd siden jeg skal reise så mye senere i år. Hva gjør dere som er hjemme? 

Skrevet

Skal forhåpentligvis bare hjem til familie og vekk fra studiebyen

Anonymkode: f9c47...f31

Skrevet

Tidligere reiste jeg som regel til en eller annen storby med en venninne, men nå har samboer og jeg fått baby i hus, så i år besøker vi mormor og morfar :-) 

Skrevet

Enten på påskefjellet i Norge, eller sør i Europa et sted. :)

Anonymkode: 18f38...bc9

Skrevet
1 time siden, Carly-Chardonnay skrev:

Virker som alle reiser bort i påsken. Jeg har ikke råd siden jeg skal reise så mye senere i år. Hva gjør dere som er hjemme? 

Jeg skjønner det er kjedelig å ikke kunne reise bort. Det er kanskje noe av det som er stas med påsken. Men jeg har hatt noen fantastiske påsker i Oslo også. Det er lite folk, våren er der, jeg har møtt venner i Sofienbergparken, Aker Brygge, Grünerløkka til moro, kaffe og middager. 

Anonymkode: 18f38...bc9

Skrevet

Slik det ser ut til så får jeg besøk :)

Skrevet
13 timer siden, Carly-Chardonnay skrev:

Jeg er nesten alltid hjemme. Men drar på besøk til noen kjente i år. Når jeg er hjemme møter jeg venner, spiser god middag og bare koser meg.

Skrevet

Slapper av og satser på sol og en utepils :briller2:

Skrevet

Drar opp til svigers i palmehelgen, deretter på hytta med mine foreldre. weee.. 

Anonymkode: 31472...f27

Skrevet

Skal jobbe, så forhåpentligvis en tur til hjemstedet mitt for skikkelig ferie.

Skrevet

Vi vurderer å dra på ei hytte, men jeg kunne også tenkt meg en liten storbytur. Får se hvordan jeg jobber. 

Skrevet

I år blir det nok ingenting :) Pleier å ta det med ro i påsken, men i fjor tok vi en natt i Oslo (bor rett utenfor) hvor vi brukte dagene på diverse steder for barn :)

Anonymkode: e6ba2...ac6

Skrevet

Oslo-påske. Passer meg utmerket. Første året jeg ikke jobber i påsken, så jeg gleder meg bare over å ha fri. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...