Gjest Pet Skrevet 14. oktober 2004 #1 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvor mange kalorier anslås det at en middels bygget mann/kvinne trenger pr dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #2 Del Skrevet 14. oktober 2004 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 14. oktober 2004 #3 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har tre svaralternativer : Mann 2400 2800 3200 Kvinne 2200 2600 3000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2004 #4 Del Skrevet 14. oktober 2004 En kvinne trenger vel mellom 2000 og 2500 kcal pr dag - menn noe mer! Svaralternativene dine? Har du prøve, eller?! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 14. oktober 2004 #5 Del Skrevet 14. oktober 2004 En kvinne trenger vel mellom 2000 og 2500 kcal pr dag - menn noe mer! Svaralternativene dine? Har du prøve, eller?! K Ja, og så sitter jeg her og jukser! Ingen som har et ordentlig svar? Må være et av alternativene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2004 #6 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvis du mente det seriøst at du har prøve og jukser på noe så elementært som du lett kunne ha lest deg til for forhånd, så har jeg ikke lyst til å bidra mer enn det jeg hittil har gjort. Det å lure til seg resultater som ikke er fortjent kommer man ikke langt med uansett... *Læreren i meg kommer fram* K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 14. oktober 2004 #7 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvis du mente det seriøst at du har prøve og jukser på noe så elementært som du lett kunne ha lest deg til for forhånd, så har jeg ikke lyst til å bidra mer enn det jeg hittil har gjort. Det å lure til seg resultater som ikke er fortjent kommer man ikke langt med uansett... *Læreren i meg kommer fram* K Hvis man har en prøve på skolen, kan man da sitte på internett? Må jeg i skammekroken og få meldig med hjem? Dette er en uhøytidelig konkuranse og premien er en flaske vin, frøken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2004 #8 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hehe, det blir nok meldig med hjem, ja! Ikke råd å vite hva elever får lov til i dag - har vært mange "juksere" innom Kg som har spurt om både ditt og datt før! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 14. oktober 2004 #9 Del Skrevet 14. oktober 2004 Uansett finnes det ikke noe fasitsvar, fordi slikt er avhengig av mange ting; hvilestoffskiftet, muskelmasse i forhold til fettvev osv. Muskelvev trenger nemlig mye mer energi enn fettvev.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. oktober 2004 #10 Del Skrevet 14. oktober 2004 De fleste kvinner trenger bittelitt UNDER 2000 kcal per døgn, men det har bare blitt rundet opp for all enkelhets skyld. Men det er snakk om et rolig liv, uten trening eller annen aktivitet. Bruker du kroppen trenger du mer brennstoff/kalorier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 14. oktober 2004 #11 Del Skrevet 14. oktober 2004 Uansett finnes det ikke noe fasitsvar, fordi slikt er avhengig av mange ting; hvilestoffskiftet, muskelmasse i forhold til fettvev osv. Muskelvev trenger nemlig mye mer energi enn fettvev.. Jeg kan ikke skrive det, det må vel finnes et utregnet gjennomsnitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 14. oktober 2004 #12 Del Skrevet 14. oktober 2004 Sorry, jeg ville aldri i livet hjelpe deg med å jukse; jeg har jobbet som lærer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 14. oktober 2004 #13 Del Skrevet 14. oktober 2004 Sorry, jeg ville aldri i livet hjelpe deg med å jukse; jeg har jobbet som lærer selv. Hvorfor regnes det som å jukse? Har ikke tenkt å sette i gang et forskningsprosjekt og så svare på spørsmålet ut i fra mine egne resultater, det har jeg nok ikke tid til da svarene skal leveres inn i morgen. De andre svarene fant jeg ved å søke på nettet, er det også juks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. oktober 2004 #14 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg tror noen her har misforstått og tror du sitter på en slags prøve nå. Men du har vel lov å bruke oppslagsverk når du skal finne svarene dine? Det er vel ikke forventet at du hjemme i ditt eget hus skal hente fram alle svarene fra hodet ditt...? For får du lov å bruke oppslagsverk, ser jeg ikke noe galt i at du spør her. Du SPØR iallefall, bedre det enn de som jeg gikk på skole med, som printet ut ferdig skrevne oppgaver!! ARGH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 14. oktober 2004 #15 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg tror noen her har misforstått og tror du sitter på en slags prøve nå. Men du har vel lov å bruke oppslagsverk når du skal finne svarene dine? Det er vel ikke forventet at du hjemme i ditt eget hus skal hente fram alle svarene fra hodet ditt...? For får du lov å bruke oppslagsverk, ser jeg ikke noe galt i at du spør her. Du SPØR iallefall, bedre det enn de som jeg gikk på skole med, som printet ut ferdig skrevne oppgaver!! ARGH! Dette har ikke noe med utdanning å gjøre. Som jeg sa i et tidligere innlegg er det en uhøytidelig konkurranse. Kan noen av dere som mener at jeg jukser definere juks? Er det å finne svaret på nettet juks? Hva er forskjellen på å få svaret her kontra på nettsiden til f eks Grete Roede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. oktober 2004 #16 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ja det var det jeg også mente.. hva er forskjellen liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. oktober 2004 #17 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ja det var det jeg også mente.. hva er forskjellen liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2004 #18 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvis du mente det seriøst at du har prøve og jukser på noe så elementært som du lett kunne ha lest deg til for forhånd, så har jeg ikke lyst til å bidra mer enn det jeg hittil har gjort. Det å lure til seg resultater som ikke er fortjent kommer man ikke langt med uansett... *Læreren i meg kommer fram* K Om hun henter opplysningene herfra eller andre steder fra er vel ett fett vel? Hun lærer jo det hun skal uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2004 #19 Del Skrevet 14. oktober 2004 Om hun henter opplysningene herfra eller andre steder fra er vel ett fett vel? Hun lærer jo det hun skal uansett Jeg visste ikke hva hun skulle ha svaret til da jeg skrev dette innlegget - jeg spurte om hun skulle ha det til en prøve, og fikk et svar jeg ikke visste om var ironisk eller ikke. Selvfølgelig er det ikke jukse når hun skal ha svaret til det hun skal - en uhøytidelig konkurranse! Hvor hun finner svarene har da ingen betydning, da! Forøvrig var innlegget mitt skrevet med en litt spøkefull tone, men den kom visst ikke godt nok fram. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 14. oktober 2004 #20 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er det noen som vet svaret, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå