Gå til innhold

Hva er galt med meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge tenkt å spørre dere, for der faktisk ingen andre som vet om dette. Ikke en sjel. 

Jeg kan begynne med at jeg er en kvinne på 27 år. Stadig drømmer jeg om mannfolk, og at jeg et skikkelig kåt på dem og er det dagen etterpå når jeg våkner. Det kan være en kollega på jobben eller en venn. Jeg flørter mye med gutter som jeg liker, er til og med kåt på en 18 åring. 

Det værste er at jeg er gift og vi planlegger barn. Men jeg vet ikke om jeg er normal. Har ikke lyst på typen min lenger heller; lyst på andre, så det er ikke lysten min det er noe gale med. Lyst på flere menn, kunne tenkte meg å rote med han, han og han og kanskje han og. Men jeg forstår jo at jeg kan ikke oppføre meg slik. Det er jo galskap. Hva er det som feiler meg og hvorfor? Hvordan kan jeg få slutt på dette?

Anonymkode: 5d131...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør absolutt ikke få barn med han når du føler det slik. Bruk prevensjon. Og bestill time hos psykolog. Du trenger å finne ut om du skal bli værende i dette ekteskapet eller gå videre.

Anonymkode: 5bf5e...145

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykolog som noen over skriver trenger du ikke tenke på. DU er rett og slett kåt på andre enn parteren din. Og det er grei så lenge du ikke gjør noe med det.

Forsåvidt ville jeg tenkt om to ganger om jeg ikke tente på partneren, dere skall tross alt være samme resten av livet. HVis ikke du tenner på han nå, vil jeg ikke tro det blir noe bedre i fremtiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...