Gjest Malificenta Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Og .... som egentlig bare sitter og gruer seg til jobbmandagen kommer ?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Nei, er litt fyllesjuk og har enda ikke bestemt om jeg skal dra på besøk eller bli hjemme i dag. Men når det gjelder å grue seg til mandagen har jeg bare ett råd å gi: Lev i nuet, man vet ikke om man lever engang når det blir mandag. Hvis du gruer deg til å gå på jobb kan du kanskje begynne å se etter en annen jobb du vil trives med eller bytte yrke. Anonymkode: d125e...1d2
Gjest Malificenta Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Jeg har nettopp begynt i ny jobb. Ønsket så sterkt å bruke helga til noe gøy siden forrige uke var ganske tung. Jeg synes helga forsvinner alt for fort jeg. Lykke til med fyllesjuka di
Gjest Linaria Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Skulle ut på geocaching i dag, og hadde bussbillett til Pitlochry, men som heller til tolv og droppa alt. Jeg har det motsatt da. Jeg gleder meg til forelesninger igjen på mandag. Er så glad i studiene mine, og synes det er så kjedelig hver gang helga kommer og det ikke skjer noe på universitetet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå