Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #1 Skrevet 14. oktober 2004 Hvor mange taxisjåfører har vel ikke vært passelig irriterte når de kjører. Har tatt mye taxi i det siste pga et skadet ben, og alle sammen har vært grinete og irriterte. Kjørt fort og mumlet banneord til andre biler. Blir redd jeg :o
Gjest Xtaxisjåfør Skrevet 14. oktober 2004 #2 Skrevet 14. oktober 2004 Sitter med samme inntrykk jeg også...stort sett iallfall. Har tidligere kjørt taxi jeg , i helger, og jeg må virkelig si det at sånn som jeg opplever taxi turer fortiden så er jeg meget overrasket over servicen sjåførene gir. Når jeg kjørte så hjalp jeg alltid kundene med bagasje o.l. nå opplever jeg at dei bare drar i spaken og man må selv ta ut koffer og bag selv, sånn skal det ikke være. Dessuten så lærte jeg når jeg tok taxikurset at man skal ikke legge opp til samtale selv, men svare høflig og dersom kunden legger opp til samtale skal man delta, men på en seriøs og respektabel måte, det er faktsik en del folk som bare vil sitte å gruble å tenke for seg selv, imens dei har en behagelig tur. Å det samme gjelde musikk , når jeg setter meg inn i en taxi vil jeg gjerne har meg frabedt å sitte å lytte til musikken som den eventuelle sjåføren liker. Men bakgrunnsmusikk er greit nok. Tar en del taxi i forbindelse med min jobb for tiden, og jeg ser ofte,eller kjenner ofte illeluktende sjåfører, å det er virkelig ubekvemt. Men en ting skal være sakt, dersom du noen gang er i sandnes , ta en tur med bil nummer 196, værdens hyggeligste sjåfør, å tro meg, det er en exemplarisk taxi sjåfør, nesten for godt til å være sant. Må si det er klasse forskjell på SandnesTaxi og Stavanger Taxi.
Arkana Skrevet 14. oktober 2004 #3 Skrevet 14. oktober 2004 Det har jeg aldri merket noe til, og jeg har til tider kjørt mye taxi, og jeg synes at det store flertall er veldig hyggelige og tar en prat med deg, de andre er stort sett bare stille, har ikke truffet en eneste som har vært sur.
Celeste Skrevet 14. oktober 2004 #4 Skrevet 14. oktober 2004 Det har jeg aldri merket noe til' date= og jeg har til tider kjørt mye taxi, og jeg synes at det store flertall er veldig hyggelige og tar en prat med deg, de andre er stort sett bare stille, har ikke truffet en eneste som har vært sur. Ikke jeg heller.
Cand alt Skrevet 14. oktober 2004 #5 Skrevet 14. oktober 2004 De fleste taxisjåfører jeg har sittet på kan ikke kjøre. De bryter 9 av 10 kjøreregler. Det føles som de sitter med en murstein på gasspedalen. Jeg unngår å ta taxi hvis jeg kan.
Gjest 1111 Skrevet 14. oktober 2004 #6 Skrevet 14. oktober 2004 Har ikke merket noe av det. ikke det at jeg tar taxi så mye da, men de har alltid vært hyggelige.
Timian Skrevet 14. oktober 2004 #7 Skrevet 14. oktober 2004 Har opplevd både det ene og det andre! Sjelden jeg kjører med de riktig blide og hyggelige, men heldigvis også relativt sjelden sjåførene er potte-sure og sier kjipe ting! Men flere sure enn blide synes jeg..! :-?
*SOL* Skrevet 14. oktober 2004 #8 Skrevet 14. oktober 2004 ..i distriktsnorge er de i allefall kozelige og snakkesalige ...så har vi i allefall det å skryte av...alle kjenner alle, osv....til og med sauene til naboen, noen mil unna
lizzy x Skrevet 15. oktober 2004 #9 Skrevet 15. oktober 2004 joda,men syns egentlig buss sjåfører er ganske så sure og man må jo begynne å lure om de har fått sertifikatet via postordre
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #10 Skrevet 15. oktober 2004 Det har jeg aldri merket noe til' date= og jeg har til tider kjørt mye taxi, og jeg synes at det store flertall er veldig hyggelige og tar en prat med deg, de andre er stort sett bare stille, har ikke truffet en eneste som har vært sur. Har samme inntrykk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå