AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Traff en fyr på Tinder for 1 mnd siden. Møttes første gang for 1 uke siden og han vil treffes igjen. Klesstilen er også noe jeg sliter med. Han hadde på seg altfor store Levis 505 og en altfor kort collegegenser som så ut som den var i str 10 år.... På toppen av kaka hadde han på seg et feminint skjerf med frynser og stjerner, pluss at skoene var lakksko. Jeg liker ikke å innrømme sånt, men... jeg skjemtes av å gå ved siden av han.... Hva kan jeg gjøre for at han skal kle seg bedre? Virker som han gir maksimalt faen... Anonymkode: cb667...673 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Traff en fyr på Tinder for 1 mnd siden. Møttes første gang for 1 uke siden og han vil treffes igjen. Klesstilen er også noe jeg sliter med. Han hadde på seg altfor store Levis 505 og en altfor kort collegegenser som så ut som den var i str 10 år.... På toppen av kaka hadde han på seg et feminint skjerf med frynser og stjerner, pluss at skoene var lakksko. Jeg liker ikke å innrømme sånt, men... jeg skjemtes av å gå ved siden av han.... Hva kan jeg gjøre for at han skal kle seg bedre? Virker som han gir maksimalt faen... Anonymkode: cb667...673 Gjør heller noe for å jobbe med holdningene dine. Hvis du skjemmes av å gå med han, er det ikke han det er noe feil med. Anonymkode: 7d0f5...c9d 1
Dolly-Duck Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Du kan ikke gjøre noe med det. Enten så godtar du det, og fortsetter å date, eller så dropper du han. 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 Folk på dette forumet er så sinnsykt politiske korrekte 😫 Jeg skjønner godt at det var flaut å gå sammen med han, første date regner man jo også med at personen har prøvd å gjøre seg så presentabel som mulig også, og så kommer han med det antrekket. MEN det som blir sagt over her er riktig, du kan ikke gjøre noe for å endre klesstilen hans, du kan jo kjøpe noen plagg til han osv om dere blir kjærester, men i bunn og grunn kommer han til å forsette med samme (u)stil fremover også. Skader så klart ikke å si til han at du likte han veldig godt og at du har veldig lyst til å treffe han igjen, men at du dessverre ikke likte klesstilen hans helt, og spørre om det er greit for han at du hjelper han litt. Om ja, flott, om nei, må du rett og slett se om du kan leve med det eller ikke. Enten må du droppe han eller så får du fortsette med han og klesstilen (om han ikke går med på å forandre seg) Anonymkode: 04206...e3f 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 Du skriver jo ikke noe om at du liker han, så hvorfor skal du i hele tatt bruke noe energi på han? Anonymkode: e8d14...205 1
Cambria Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 Jeg forstår deg godt jeg. Jeg møtte en via nettdating som var perfekt, men jeg likte ikke klesstilen hans og en liten filleting til. Etter noen dater fant jeg grunnen: jeg likte han ikke som mer enn en venn. Kanskje det er slik for deg og? Jeg tenker st hvis han er herlig på alle måter, men så legger du deg opp i klesstilen (som jeg er enig i at virker noe spesiell) fordi du egentlig ikke har en romantisk kjemi med han?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #7 Skrevet 6. februar 2016 Klesstilen er det eneste man kan endre med en mann så jeg ser ikke problemet. Mannen min har ikke ett eneste klesplagg igjen som han hadde når han møtte meg. Om resten av mannen er bra, så ordner klærne seg Anonymkode: 9ba2d...067 2
Nanami Skrevet 6. februar 2016 #8 Skrevet 6. februar 2016 Jeg droppet en date på grunn av klesstilen hans. Han var veldig fargerik, litt Moods of Norway-aktig. Det er veldig forskjellig fra meg, og jeg merket at det ikke var fordi han gav faen, men fordi han synes det var kult. Hvis han bare gir faen er det vel mulig å foreslå å hjelpe han med stilen?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #9 Skrevet 6. februar 2016 Så kjedelig som folk flest kler seg i dag, så blir jeg bare henrykt om jeg møter noen som kler seg litt utenfor boksen. Når jeg prøvde å se for meg daten din i hodet så hørtes han nesten litt kul ut. Men han så sikkert mye verre ut i virkeligheten kan jeg tenke meg. Hadde selv en kjæreste en gang som hadde ganske grusom klesstil. han så ikke spesiell ut da, han eide bare ca fem slitte gamle plagg, som han ikke forstod det var noe galt med. hjalp han litt å bytte ut det verste av det. Du kan jo gi han en sjanse til i hvert fall hvis du likte han ellers. Hvis alt annet er bra med han så er jo sikkert dette noe du kan lære å se forbi, ved mindre du er veldig overfladisk. Anonymkode: 444fa...441
Gjest lipgloss Skrevet 6. februar 2016 #10 Skrevet 6. februar 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk på dette forumet er så sinnsykt politiske korrekte 😫 Jeg skjønner godt at det var flaut å gå sammen med han, første date regner man jo også med at personen har prøvd å gjøre seg så presentabel som mulig også, og så kommer han med det antrekket. MEN det som blir sagt over her er riktig, du kan ikke gjøre noe for å endre klesstilen hans, du kan jo kjøpe noen plagg til han osv om dere blir kjærester, men i bunn og grunn kommer han til å forsette med samme (u)stil fremover også. Skader så klart ikke å si til han at du likte han veldig godt og at du har veldig lyst til å treffe han igjen, men at du dessverre ikke likte klesstilen hans helt, og spørre om det er greit for han at du hjelper han litt. Om ja, flott, om nei, må du rett og slett se om du kan leve med det eller ikke. Enten må du droppe han eller så får du fortsette med han og klesstilen (om han ikke går med på å forandre seg) Anonymkode: 04206...e3f syns dette var bra svar og en fornuftig måte å løse problemet på
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #11 Skrevet 6. februar 2016 Klærne er en ting man kan forandre på. Anonymkode: 3fe7f...360
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #12 Skrevet 6. februar 2016 Hvis det er ett problem for deg burde du la være å date han. Håper ikke han endrer stilen sin pågrunn av deg. Anonymkode: 878c3...184
Okapi Skrevet 6. februar 2016 #13 Skrevet 6. februar 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er ett problem for deg burde du la være å date han. Håper ikke han endrer stilen sin pågrunn av deg. Anonymkode: 878c3...184 Det er jo ikke sikkert at det er en stil, og det er heller ikke sikkert han motsetter seg litt tips på den fronten. Jeg synes det er interessant å få forslag fra andre der, så lenge folk ikke er av den nærtagne forumtypen som griner på nesa og sier man er vanskelig når man ikke gjør nøyaktig som de foreslår.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #14 Skrevet 6. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Traff en fyr på Tinder for 1 mnd siden. Møttes første gang for 1 uke siden og han vil treffes igjen. Klesstilen er også noe jeg sliter med. Han hadde på seg altfor store Levis 505 og en altfor kort collegegenser som så ut som den var i str 10 år.... På toppen av kaka hadde han på seg et feminint skjerf med frynser og stjerner, pluss at skoene var lakksko. Jeg liker ikke å innrømme sånt, men... jeg skjemtes av å gå ved siden av han.... Hva kan jeg gjøre for at han skal kle seg bedre? Virker som han gir maksimalt faen... Anonymkode: cb667...673 Han har vel kanskje lært at damer har en tendens til å like å kle opp menn. Mange damer liker jo å forme menn. Anonymkode: a1ea3...3cd
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 7. februar 2016 #15 Skrevet 7. februar 2016 (endret) 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har vel kanskje lært at damer har en tendens til å like å kle opp menn. Mange damer liker jo å forme menn. Anonymkode: a1ea3...3cd Jeg har vært borti motsatt også. Etter noen år i et forhold med en som mente at alt annet enn en sort eller grå skjorte over en sort eller grå bukse var for vilt, og at ethvert forsøk på å bevare min egen stil, med f.eks. en høylivet bukse, var et passiv-aggressivt angrep på ham, mistet jeg enhver glede ved klær. Jeg donerte bort en rekke fantastiske bruktfunn det er helt umulig å erstatte. (Faen!) Heldigvis er jeg på bedringens vei nå. Endret 7. februar 2016 av Lady Mondegreen
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #16 Skrevet 7. februar 2016 Det er forskjell på menn som tror de kler seg bra, men ikke gjør det og de som vet de at de ikke kler seg bra, men ikke gidder å bry seg. Å endre på den første typen er nok litt vanskelig, fordi de rett og slett ikke har øye for hva som ser bra ut. Anonymkode: 169e0...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå