Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #1 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hva er det bra for?? Kondis og øvre del av kroppen? Hva med nedre? Hva syns folk om det? Har litt lyst til å bestille en fra tv-shop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 14. oktober 2004 #2 Del Skrevet 14. oktober 2004 Romaskin er veldig bra. Trener hele kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. oktober 2004 #3 Del Skrevet 14. oktober 2004 Romaskin er veldig bra, men det kan fort bli litt kjedelig å bare sitte på den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 14. oktober 2004 #4 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ja, trening bør være variert, ellers går man veldig fort lei :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uma Skrevet 17. oktober 2004 #5 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei! Romaskin er veldig bra trening fordi den trener både kodisjon og styrke samtidig. Ja,kan nok være litt kjedelig men jeg sitter vanligvis på treningssentre og ror mens jeg ser på TV.. :-) Men altså...Det trener styrke spes i skuldre og rygg,men også mage og bein. Forbrenner jo også masse kalorier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dawn Skrevet 17. oktober 2004 #6 Del Skrevet 17. oktober 2004 For en god idé nå som vinteren kommer! :rosasmil: Hvor mye koster en slik maskin? Kan man leie også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 17. oktober 2004 #7 Del Skrevet 17. oktober 2004 Vi har romaskin hjemme. Men vi har kjøpt en sånn litt stor en, men lett og flytte på. Sitter foran tv`en og ror. Ror ikke lenge altså. For det er mye tyngre enn man tror. Ti min = 300 åretak! Det ser så lett ut, så istedet for og tenke tid, så har jeg begynt og si til meg selv at antall rotak tilsvar like mange situps Det høres så mye bedre ut. Men forskjellen er stor selvfølgelig. Du kjenner det i alle musklene, tilogmed fingrene. Den er det beste vi har kjøpt, men den må selvfølgelig brukes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uma Skrevet 18. oktober 2004 #8 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ja...Spørs jo hvordan du skal ha...Moren min har en helt enkel(huff,kanskje litt for enkel...) og kostet 1000 kroner. Ja,leie går kanskje ann,men har ikke hørt om noen som holder på med det. Ellers har jo trenigssentrene det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. oktober 2004 #9 Del Skrevet 18. oktober 2004 Vi kjøpte en til drøyt 2000 kroner, og er kjempefornøyd..varierer med romaskin og ergom.sykkel...deilig å kunne trene foran tv'en nå som det går mot vinter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #10 Del Skrevet 19. oktober 2004 kjøpte min på xxxl til 700 helt toppers.... men er aldri i bruk:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dawn Skrevet 19. oktober 2004 #11 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg kjøper den gjerne av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå