Gå til innhold

Kan ikke fordra kompisen til typen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre! Kjæresten min har en kompis, vi kaller han Geir. Geir er en helt grei kar som garantert kommer til å være singel ut livet! Joda, han er hyggelig osv. Geir har så lenge jeg har for det første utrolig dårlig innflytelse på typen min.

det verste er vell egentlig når han (Geir) drikker, uansett om det kun er en øl eller en flaske sprit, så oppfører han seg alltid som en drittsekk! Forje helg så hadde jeg besøk av min bestevenninne fra barndommen, og for første gang møtte hun Geir, hun synes han var hyggelig og alt sånn, vi var en gjeng og drakk og koste oss. 

Når han skulle til å gå, (fikk ikke helt med meg alt som skjedde) men ser at han plutselig tar tak i ei full cola flaske og faktisk kaster ut all colaen utover hele kjøkkenet! Så hva jeg brukte søndagen min på? Vaske det hele jævla kjøkkenet! Altså alt fra gulv til tak! 

I tillegg til dette så forje gang vi drakk, så ble 4 par sko av mine ødelagt da han kastet de ut midt i en gjørmepytt!! 

Og lista er lang over hvor mye faenskap han gjør her!

kan heller ikke nekte han, da vi er en fast gjeng! Og jeg bor sammen med typen min, så umulig å nekte han å komme på besøk! 

Dette ble litt langt! Men noen tips og råd til hva jeg kan gjøre hadde vært fantastisk! 

Anonymkode: dfcd5...dd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sier du det er umulig å nekte han å komme på besøk? Han ødelegger og lager dårlig stemning. Hvis ikke det er en god grunn så vet ikke jeg!

Anonymkode: 9f0a8...472

• Liker 11
Gjest RåxårÆlænå
Skrevet (endret)

Feil tråd.

Endret av Fotogengrafen
Skrevet

TS her

han er veldig god kompis med samboeren min, derfor kan jeg så og si ikke nekte han og komme på besøk! 

Mer kun meg han lager dårlig stemning for, aldri gjort noe sånn teite greier med andres ting eller når vi er hos en av de andre..

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her

han er veldig god kompis med samboeren min, derfor kan jeg så og si ikke nekte han og komme på besøk! 

Mer kun meg han lager dårlig stemning for, aldri gjort noe sånn teite greier med andres ting eller når vi er hos en av de andre..

... ok, så samboeren din synes det er helt innafor at han søler cola over hele kjøkkenet deres? 

• Liker 11
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... ok, så samboeren din synes det er helt innafor at han søler cola over hele kjøkkenet deres? 

Så absolutt ikke greit nei, men samboeren min hadde hatt litt mye den kvelden, så han husker det ikke. Heller så er han ikke typen til å drive å starte diskusjoner over noe slikt! 

Skrevet

Samboeren min har også en kompis som er helt j*velig. Har snakker vi svindler med narko problemer. En fyr som alltid er utro mot damene sine og sprer løgner som ingenting. Nektet ikke min samboer å være med han, ber han bare tenke seg om og ikke dele noe med denne fyren. Jeg blir stressa bare samboer skal sitte i samme bil med fyren. Men alt jeg kan nekte er at så lenge vi bor sammen er ikke fyren velkommen her.

Anonymkode: 25bae...fc7

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor samboeren din ikke tar seg en prat med kompisen sin. Hadde et tilfelle der min samboer hadde en god kompis som drakk seg litt for sanseløs og fant på noe skikkelig drittpåfunn han syntes var gøy, fordi det gikk på bekostning av meg. Samboeren tok å sendte han en lang melding dagen etter om hva han syntes om den oppførselen, og anbefalte kompisen om å skjerpe seg maks hvis han fremdeles ønsket å være velkommen hjem til oss. 

Å oppføre seg slik som du skriver på besøk hos andre er ikke akseptabelt i det hele tatt, og det burde samboeren din også forstå, ikke minst ha baller nok til å si ifra. Hadde ei venninne av meg kastet cola over hele kjøkkenet og ødelagt flere sko til samboeren min så hadde jeg selvfølgelig tatt en alvorsprat med henne så fort hun var edru. 

Anonymkode: c9d13...901

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor vasket ikke samboeren din kjøkkenet? Det var jo hans kompis som gjorde dette.

Hvis du lar han ta ansvar for kompisens oppførsel så vil han nok raskt være enig om å ikke ha han i huset lengre. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg ville garantert nektet han å komme igjen.

Anonymkode: b28cd...e21

• Liker 1
Skrevet

TS her

takk for alle svar :) 

samboeren tok en liten prat med han, og han bortforklarte seg egentlig bare fordi han mente han var for full (etter et par øl! Jeg ler!!) 

grunnen til at jeg vasket det opp var fordi samboeren min var på jobb, og jeg orket ikke gå i flere timer å se på alt det klisset over hele kjøkkenet mitt! 

Skrevet

Jeg ville kjefte skikkelig på kompis og truet med utestengning. Han må respektere hjemmet deres og oppføre seg. 

Min mann hadde en sånn venn på et tidspunkt. Ham har jeg snudd ned på ørene, tvunget til å vaske egen dritt og kjeftet på fremtil det var tårer i øyenene. Han var en skikkelig drittsekk. ødelagte ting i hjemmet, vekket barnet for å irritere meg, snakket dårligt om oss, stjal og leiligheten var svart av møkk etter han hadde vært der. Mannen min ville ikke avslutte vennskapet men kompisen avsluttet det da han ikke utnyttet oss mer.

Stå på, kompis trenger disiplin dersom han vil fortsatt ha forhold til dere.

• Liker 2
Skrevet

Høres jo nesten ut som om kompisen er sjalu på TS sånn han holder på!

Enten fast i skapet ennå, eller tåler ikke at kamerat med samboer ikke er med på alt, som før. 

• Liker 1
Skrevet

Du burde forlange at han vasket kjøkkenet og erstattet skoene dine. For en gjøk!

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Kittlingur skrev:

Jeg ville kjefte skikkelig på kompis og truet med utestengning. Han må respektere hjemmet deres og oppføre seg. 

Min mann hadde en sånn venn på et tidspunkt. Ham har jeg snudd ned på ørene, tvunget til å vaske egen dritt og kjeftet på fremtil det var tårer i øyenene. Han var en skikkelig drittsekk. ødelagte ting i hjemmet, vekket barnet for å irritere meg, snakket dårligt om oss, stjal og leiligheten var svart av møkk etter han hadde vært der. Mannen min ville ikke avslutte vennskapet men kompisen avsluttet det da han ikke utnyttet oss mer.

Stå på, kompis trenger disiplin dersom han vil fortsatt ha forhold til dere.

ts her

fantastisk!! 

3 timer siden, Juniper skrev:

Høres jo nesten ut som om kompisen er sjalu på TS sånn han holder på!

Enten fast i skapet ennå, eller tåler ikke at kamerat med samboer ikke er med på alt, som før. 

Er det slemt å si at jeg faktisk tror han er fast i skapet? Og har faktisk hatt det inntrykket at han er sjalu, de kjente hverandre før jeg kom inn i bildet.. Så vet ikke om det har noe med saken å si? 

3 timer siden, wintergirl skrev:

Du burde forlange at han vasket kjøkkenet og erstattet skoene dine. For en gjøk!

Er jo akkurat det jeg har lyst til! Men gjøken er alltid blakk! (Deltidsstudent) så det å kreve over 2000,- for skoene tror jeg hele vennegjengen hadde sett dumt på meg for å gjøre, da jeg har ganske mye bedre økonomi selv, da jeg både jobber og studerer :)

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts her

fantastisk!! 

Er det slemt å si at jeg faktisk tror han er fast i skapet? Og har faktisk hatt det inntrykket at han er sjalu, de kjente hverandre før jeg kom inn i bildet.. Så vet ikke om det har noe med saken å si? 

Er jo akkurat det jeg har lyst til! Men gjøken er alltid blakk! (Deltidsstudent) så det å kreve over 2000,- for skoene tror jeg hele vennegjengen hadde sett dumt på meg for å gjøre, da jeg har ganske mye bedre økonomi selv, da jeg både jobber og studerer :)

Da får han vaske hos dere i en uke da, for å "betale "tilbake regninga ;) Hvis noen mener det er dumt så kan de bare dra....... Guttungen trenger disiplin! 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, wintergirl skrev:

Da får han vaske hos dere i en uke da, for å "betale "tilbake regninga ;) Hvis noen mener det er dumt så kan de bare dra....... Guttungen trenger disiplin! 

TS her

høres jeg prippen ut hvis jeg sier at gjøken i seg selv synes jeg er skikkelig ekkel, og er garantert det siste mennesket jeg vil at skal vaske leiligheten min! 

Hadde rett og slett bare følt at det hadde blitt mer skittent her om han hadde vasket her i en uke..

eneste jeg egentlig vil er at han i det minste skal si unnskyld! Og har gitt klar beskjed til samboer at jeg kommer til å kaste kompisen ut om han kommer på besøk uten å ha sagt unnskyld først! 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her

høres jeg prippen ut hvis jeg sier at gjøken i seg selv synes jeg er skikkelig ekkel, og er garantert det siste mennesket jeg vil at skal vaske leiligheten min! 

Hadde rett og slett bare følt at det hadde blitt mer skittent her om han hadde vasket her i en uke..

eneste jeg egentlig vil er at han i det minste skal si unnskyld! Og har gitt klar beskjed til samboer at jeg kommer til å kaste kompisen ut om han kommer på besøk uten å ha sagt unnskyld først! 

Nei, du gjør ikke det. Skjønner hvis du føler at han setter mer flekker enn at han fjerner dem. Forlang at samboer respekterer deg her. Hadde klikka hvis mannen hadde sånne kamerater. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, wintergirl skrev:

Nei, du gjør ikke det. Skjønner hvis du føler at han setter mer flekker enn at han fjerner dem. Forlang at samboer respekterer deg her. Hadde klikka hvis mannen hadde sånne kamerater. 

TS her

takk :) haha!! Han her er den eneste av gubbes venner jeg ikke kan fordra! Resten av dem er gutter/menn som faktisk har livet på stell og jeg liker utrolig mye.

Føler meg som et forferdelig menneske som har slike meninger om kompisen hans, men han er frekk, ekkel, uhøflig, og den lista er lang.. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her

takk :) haha!! Han her er den eneste av gubbes venner jeg ikke kan fordra! Resten av dem er gutter/menn som faktisk har livet på stell og jeg liker utrolig mye.

Føler meg som et forferdelig menneske som har slike meninger om kompisen hans, men han er frekk, ekkel, uhøflig, og den lista er lang.. 

Anonymkode: 

Tror de fleste misliker en som søler cola over hele kjøkkenet, kaster sko ut i gjørma så de blir ødelagte og m.m.   Og mannen skal vist være voksen i tillegg. 

Han ber om å bli mislikt :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...