Gå til innhold

Hjelp meg å finne ut hva som har forbedret vippene mine!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

siden nyttår har jeg begynt en litt sunnere linje i form av vitaminer, mineraler og hudpleie....

Jeg har de siste dagene mine merket at øyevippene mine er ekstremt mye lengre og fyldigere enn på lenge. Nå skulle jeg ønske jeg klarte "sile ut" hvilket produkt det er som har ført til det, for jeg har ikke gjort eller brukt noe spesifikt for det.

Her er en liste av alt jeg har brukt siden 1 januar.

B total

Sink og C vitamin (i ett)

Kalsium og magnesium ( i ett)

Chrom

D vitamin

Bruker castor olje som øyesminkefjerner

Byttet all hudpleie over til en serie fra Shiseido, også øyekrem

Hva er det som har funket for vippene? Jeg mistenker castor og B vitamin....eller er det noe annet her som kan ha gjort susen?

Anonymkode: 1ece3...653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Castor oljen :-) Den er kjent for å være bra for vipper og hår, bare google og se :-)

Skrevet

Alt :D

Anonymkode: ff260...03e

• Liker 2
Skrevet

Beklager avsporing, men fungerer castor olje bra som øyensminkefjerner? Eller bruker du det i hele ansiktet? Sliter med å finne noe bra til å fjerne sminke da jeg har vanvittig sensitiv hud (særlig nå om vinteren 😊)

Skrevet
23 timer siden, Mamama skrev:

Beklager avsporing, men fungerer castor olje bra som øyensminkefjerner? Eller bruker du det i hele ansiktet? Sliter med å finne noe bra til å fjerne sminke da jeg har vanvittig sensitiv hud (særlig nå om vinteren 😊)

Hei, ja jeg syns det funker veldig bra. Oljen er jo litt seig, men jeg tar den på to pads dynket i nokså varmt vann, og da løser sminken seg godt opp. restene av oljen blir jo liggende på vippene, så kan godt være det har gjort noe bra for dem, de er i alle fall veldig mye lengre og ser sunnere ut enn noen gang.

Ville ikke brukt oljen i ansiktet da den er tykk og litt seig, blir bare klissete tenker jeg. Lykke til :)

ts

Anonymkode: 1ece3...653

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...