Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har uregelmessig menstruasjon, varierer alt fra 27-33 dager. Lurer derfor på når det anbefales å ta EL-test?

Anonymkode: 4eb25...0f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EL-test viser ikke om man har EL, men gir en indikasjon på når den kan være. Hvis du ikke merker andre tegn på EL kan EL-test hjelpe deg for å time samleie, men hvis du har regelmessig sex er det ikke nødvendig.

Ønsker du å bekrefte at du har EL må du tempe.

Anonymkode: d64b7...081

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har uregelmessig menstruasjon, varierer alt fra 27-33 dager. Lurer derfor på når det anbefales å ta EL-test?

Anonymkode: 4eb25...0f0

Hvis du skal bruke el tester må du bare prøve deg frem noen dager etter mens, anbefaler billigtester.no billig for mange tester, slik at du kan teste ofte. Får et klart signal her hver mnd når jeg har eggeløsning. Lykke til 

Anonymkode: b6d08...bbb

Gjest Theakri
Skrevet

clearblue fertilitetsmonitor er virkelig til å anbefale! hadde visst EL en uke etter det jeg trodde :laugh:

Skrevet
44 minutter siden, Theakri skrev:

clearblue fertilitetsmonitor er virkelig til å anbefale! hadde visst EL en uke etter det jeg trodde :laugh:

Testet du noe før dette? El tester eller annet? Bare lurte på om de viste noe annet enn den :) 

Gjest Theakri
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Testet du noe før dette? El tester eller annet? Bare lurte på om de viste noe annet enn den :) 

Jeg brukte billigstrimmler før dette, men synes det var litt vanskelig å tolke, var den positiv, var den ikke? men når monitoren påviste at jeg hadde el, så tok jeg noen billigstrimmler  som bekreftet dette med å bli super positiv! så både monitoren og billigstrimmelen slo ut samtidig! 
Selvsagt kan man kun forholde seg til billigstrimmlene og få svar der, men monitoren er så genial, viser dager du er høy (veldig fruktbar) og maksimal (El og mest fruktbar) så er veldig gode greier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...