AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Jeg har vært singel noen år, har akkurat bikket 40 (holder meg fortsatt godt), men synes det er vanskelig å finne en mann. Jeg vil gjerne at han skal være kjekk og ha en bra personlighet. Men har ikke funnet noen på nettdating enda. Og har jo mest lyst til å treffe på noen i det virkelige liv. Men lettere sagt enn gjort. Jeg får ikke gått så ofte ut på byen, og det er ikke så mange plasser man møter menn naturlig. Men jeg tenker likevel at jeg burde jo ha møtt noen til nå. Bor i Oslo, så burde jo hatt gode muligheter. Men er det virkelig slik at det er så få bra menn igjen på min alder at det ikke er nok å velge mellom? At de bra mennene ofte er tatt, og de som ikke er tatt blir så vanskelig å finne, for de er sjelden på byen og ikke mulig å treffe på? Ja, kanskje man skal gi opp. Jeg lever jo heller alene enn å ta en mann jeg ikke er tiltrukket av. Men jeg savner veldig en kjæreste. Anonymkode: 6effb...490
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Jeg er litt yngre enn deg (35) og mann, men om man tar for seg aldersgruppen 35-45 så finnes vi. Bor også i Oslo, basert på folketallet i seg selv så er det jo gode muligheter men for min del er det jo også en del som skal klaffe når det gjelder utseende og personlighet. Jeg er ikke spesielt overfladisk og hun behøver absolutt ikke være noen modell, men jeg må like hvordan hun ser ut. I tillegg bør hun like å være noenlunde aktiv uten at jeg ser etter en idrettsutøver. Nettdating har jeg ikke drevet med på en del år da jeg føler det blir litt for mye "windowshopping" for min del og har vel egentlig aldri hatt troen på at det er noen god måte å møte mennesker på for min egen del. Hva som er bra menn for deg kommer jo an på målet. Jeg er nok kanskje ikke en bra mann for en kvinne som må ha familie og få barn, samtidig så ønsker jeg et monogamt forhold uten drama og tull. Er ofte ute, men da primært fordi det er en av arenaene vi holder kontakten i vennekretsen på. Men sier ikke nei til litt flørting og en god samtale av den grunn. Anonymkode: 8bf6f...68a
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 De fleste forhold tar slutt, så de gode mennene er single innimellom. Anonymkode: c223b...660
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt yngre enn deg (35) og mann, men om man tar for seg aldersgruppen 35-45 så finnes vi. Bor også i Oslo, basert på folketallet i seg selv så er det jo gode muligheter men for min del er det jo også en del som skal klaffe når det gjelder utseende og personlighet. Jeg er ikke spesielt overfladisk og hun behøver absolutt ikke være noen modell, men jeg må like hvordan hun ser ut. I tillegg bør hun like å være noenlunde aktiv uten at jeg ser etter en idrettsutøver. Nettdating har jeg ikke drevet med på en del år da jeg føler det blir litt for mye "windowshopping" for min del og har vel egentlig aldri hatt troen på at det er noen god måte å møte mennesker på for min egen del. Hva som er bra menn for deg kommer jo an på målet. Jeg er nok kanskje ikke en bra mann for en kvinne som må ha familie og få barn, samtidig så ønsker jeg et monogamt forhold uten drama og tull. Er ofte ute, men da primært fordi det er en av arenaene vi holder kontakten i vennekretsen på. Men sier ikke nei til litt flørting og en god samtale av den grunn. Anonymkode: 8bf6f...68a Ja, jeg tror nok det er en del flere menn på din alder. Jeg er 43, så synes menn i midten av 30-årene blir for ungt for meg (de vil jo heller ha yngre damer). Og jeg skal heller ikke ha barn, bare kjæreste. Man har jo heller ikke lyst å jakte på en kjæreste, men at det skal skje litt naturlig. TS Anonymkode: 6effb...490
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste forhold tar slutt, så de gode mennene er single innimellom. Anonymkode: c223b...660 Ja, kan ikke de være litt mer flørtete når de er single? Anonymkode: 6effb...490 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 Det er mange single menn i den alderen. De er nå gjerne nyskilt også. Men mange av de ønsker kun uforpliktende sex. De har jo levd et familieliv lenge og ønsker seg nå tilbake til ungdommens frihet. Og den ser jeg. Men jeg ønsker jo ikke å være deres leketøy. Har du noen interesser? Merker det er mye enklere å møte menn når man gjør en aktivitet. Anonymkode: 6f1c5...b45 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #7 Skrevet 6. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange single menn i den alderen. De er nå gjerne nyskilt også. Men mange av de ønsker kun uforpliktende sex. De har jo levd et familieliv lenge og ønsker seg nå tilbake til ungdommens frihet. Og den ser jeg. Men jeg ønsker jo ikke å være deres leketøy. Anonymkode: 6f1c5...b45 Jeg har ikke støtt på disse. Anonymkode: 6effb...490
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #8 Skrevet 6. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tror nok det er en del flere menn på din alder. Jeg er 43, så synes menn i midten av 30-årene blir for ungt for meg (de vil jo heller ha yngre damer). Og jeg skal heller ikke ha barn, bare kjæreste. Man har jo heller ikke lyst å jakte på en kjæreste, men at det skal skje litt naturlig. TS Anonymkode: 6effb...490 Joda, samtidig så ser jeg jo en del menn på rundt 40 også, det er jo ikke nødvendigvis så stor forskjell på 35 og 40. Dette med at menn bare ser etter yngre kvinner stemmer ikke nødvendigvis for min del, å date noen på 43 hadde i utgangspunktet ikke være noe problem dersom resten stemmer. Hun jeg var på date med forrige gang var 27, men for min del spiller det ikke så stor rolle dersom aldersforskjellen er innenfor +/- 10 år. Har blitt spurt på date tidligere av ei som var 43 husker jeg, grunnen til at det ikke ble noe mer var primært at hun bodde ganske langt unna, men ikke på grunn av aldersforskjellen. Ønsker ikke avstandsforhold (been there done that) og det gikk vel egentlig ikke så veldig bra i grunn :P. Ei annen jeg kjenner litt er vel ca 44 nå og både ser flott ut og er veldig hyggelig, og jeg hadde aldri gjettet at hun var det om hun ikke hadde fortalt det selv. Samtidig har jeg møtt noen på min egen alder som oppførte seg mildt sagt jævlig på date. Anonymkode: 8bf6f...68a
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #9 Skrevet 6. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, samtidig så ser jeg jo en del menn på rundt 40 også, det er jo ikke nødvendigvis så stor forskjell på 35 og 40. Dette med at menn bare ser etter yngre kvinner stemmer ikke nødvendigvis for min del, å date noen på 43 hadde i utgangspunktet ikke være noe problem dersom resten stemmer. Hun jeg var på date med forrige gang var 27, men for min del spiller det ikke så stor rolle dersom aldersforskjellen er innenfor +/- 10 år. Har blitt spurt på date tidligere av ei som var 43 husker jeg, grunnen til at det ikke ble noe mer var primært at hun bodde ganske langt unna, men ikke på grunn av aldersforskjellen. Ønsker ikke avstandsforhold (been there done that) og det gikk vel egentlig ikke så veldig bra i grunn :P. Ei annen jeg kjenner litt er vel ca 44 nå og både ser flott ut og er veldig hyggelig, og jeg hadde aldri gjettet at hun var det om hun ikke hadde fortalt det selv. Samtidig har jeg møtt noen på min egen alder som oppførte seg mildt sagt jævlig på date. Anonymkode: 8bf6f...68a Hyggelig å høre. Man er jo så redd for å være for gammel. Anonymkode: 6effb...490
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #10 Skrevet 6. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hyggelig å høre. Man er jo så redd for å være for gammel. Anonymkode: 6effb...490 Viktigste er at folk tar noenlunde vare på seg selv Og å omgås bra mennesker som ikke henger seg opp i detaljer! Anonymkode: 8bf6f...68a
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #11 Skrevet 6. februar 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke støtt på disse. Anonymkode: 6effb...490 Har du ikke? jeg spør ofte rett ut om de helst vil ha noe uforpliktende og over halvparten sier ja. Jeg har foresten fått flere tilbud på dater av langt yngre menn. De aner ofte ikke hvor gammel jeg er. Så jeg må si min alder før jeg blir med de på date. Og flere yngre menn er gira på å treffe en eldre dame også Anonymkode: 6f1c5...b45
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #12 Skrevet 6. februar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke? jeg spør ofte rett ut om de helst vil ha noe uforpliktende og over halvparten sier ja. Jeg har foresten fått flere tilbud på dater av langt yngre menn. De aner ofte ikke hvor gammel jeg er. Så jeg må si min alder før jeg blir med de på date. Og flere yngre menn er gira på å treffe en eldre dame også Anonymkode: 6f1c5...b45 Nei, jeg har ikke kommet så langt at det er aktuelt å gå på en date. Men når du spør en mann om han vil ha noe uforpliktende, så er det jo lett å svare ja før man har blitt kjent. En mann kan jo ønske seg noe uforpliktende inntil han møter den rette. Når det gjelder yngre menn, så tenker jeg at de nok gjerne vil ha sex fordi vi fortsatt ser bra ut, men at vi egentlig er for "gammel" til å være i forhold med. Så jeg har ikke lyst å være leketøyet deres. Anonymkode: 6effb...490
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #13 Skrevet 6. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har ikke kommet så langt at det er aktuelt å gå på en date. Men når du spør en mann om han vil ha noe uforpliktende, så er det jo lett å svare ja før man har blitt kjent. En mann kan jo ønske seg noe uforpliktende inntil han møter den rette. Når det gjelder yngre menn, så tenker jeg at de nok gjerne vil ha sex fordi vi fortsatt ser bra ut, men at vi egentlig er for "gammel" til å være i forhold med. Så jeg har ikke lyst å være leketøyet deres. Anonymkode: 6effb...490 Jepp de unge vil bare krysse av for "pult ei eldre dame" i den sorte boka si. Så det er bare tull som regel. Men det er litt godt for egoet å bli beundret av yngre og kjekke menn. Men de får nei herfra. Ja det er nok enklere å si uforpliktende før de blir kjent. Anonymkode: 6f1c5...b45
Ardenus Skrevet 7. februar 2016 #14 Skrevet 7. februar 2016 Du vil at det skal skje naturlig, hva er naturlig? Vi mennesker forandrer oss etter miljøet vi er i, som feks å nettdate er ikke tabu lenger. Hvis du har hobby som er utenfor huset, så dra ditt og håp at du treffer disse mannfolka, bli kjent og lag relasjoner, kanskje man har flaks og finner det du er ute etter?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #15 Skrevet 7. februar 2016 Den 6 Feb 2016 at 14.38, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har ikke kommet så langt at det er aktuelt å gå på en date. Men når du spør en mann om han vil ha noe uforpliktende, så er det jo lett å svare ja før man har blitt kjent. En mann kan jo ønske seg noe uforpliktende inntil han møter den rette. Når det gjelder yngre menn, så tenker jeg at de nok gjerne vil ha sex fordi vi fortsatt ser bra ut, men at vi egentlig er for "gammel" til å være i forhold med. Så jeg har ikke lyst å være leketøyet deres. Anonymkode: 6effb...490 Som sagt så gjelder dette altså ikke alle menn som er yngre enn deg. Tror du risikerer å gå glipp av flotte potensielle partnere dersom du møter dem med antakelser om at de bare ønsker sex. Anonymkode: 8bf6f...68a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #16 Skrevet 8. februar 2016 Jeg er 39 og syns da det er en god del aktuelle menn der ute? Og jeg bor til og med på et mindre sted med dårligere utvalg enn Oslo, og anser meg selv som rimelig kravstor. Kan det tenkes at du har litt for høye krav? Jeg har feks hatt positiv opplevelse med dater som har vist seg å være mye kjekkere i virkeligheten enn på bilder. Anonymkode: 4418d...a3e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #17 Skrevet 8. februar 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 39 og syns da det er en god del aktuelle menn der ute? Og jeg bor til og med på et mindre sted med dårligere utvalg enn Oslo, og anser meg selv som rimelig kravstor. Kan det tenkes at du har litt for høye krav? Jeg har feks hatt positiv opplevelse med dater som har vist seg å være mye kjekkere i virkeligheten enn på bilder. Anonymkode: 4418d...a3e Er det på nettet du treffer dem? Anonymkode: 6effb...490
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #18 Skrevet 8. februar 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Som sagt så gjelder dette altså ikke alle menn som er yngre enn deg. Tror du risikerer å gå glipp av flotte potensielle partnere dersom du møter dem med antakelser om at de bare ønsker sex. Anonymkode: 8bf6f...68a Ja, jeg skal være mer åpen for at de yngre også kan være seriøse. Anonymkode: 6effb...490
Gjest Jaana77 Skrevet 8. februar 2016 #19 Skrevet 8. februar 2016 Den 06.02.2016 at 13.04, AnonymBruker skrev: De fleste forhold tar slutt, så de gode mennene er single innimellom. Anonymkode: c223b...660 Stemmer. :-)
Gjest Jaana77 Skrevet 8. februar 2016 #20 Skrevet 8. februar 2016 Kos deg som singel, og gjør det beste ut av den situasjonen du er i. Er sikker på at han dukker opp når du minst venter det. Og som ei skrev over her; de fleste forhold tar slutt, så de gode mennene er single innimellom. :-) Rett sted til rett tid osv. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå