Gjest anonymaaaaaa Skrevet 14. oktober 2004 #1 Del Skrevet 14. oktober 2004 Etter å ha tatt angrepillen 3 ganger på rad så har menssyklusen min blitt klussete Før kom mensen på samme dato hver gang, men nå er det alltid forsinka 4-5 dager. I tillegg blør jeg "bare" i 4 dager nå i stedet for 8. HVA SKJER? :o Det er noen mnd siden jeg har brukt angrepillen. Og jeg er ikke gravid. Burde jeg gå til en gynokolog?? Ingen moralprekner takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 14. oktober 2004 #2 Del Skrevet 14. oktober 2004 Da jeg tok angrepillen ble også min syklus forstyrret, men det ordnet seg av seg selv, og det tok ikke lang tid (fra neste gang, tror jeg). Likevel kan du jo ta en telefon til legen å høre for sikkerhets skyld, så er du iallefall sikker på å få et ordentlig svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #3 Del Skrevet 14. oktober 2004 Da jeg tok angrepillen ble også min syklus forstyrret, men det ordnet seg av seg selv, og det tok ikke lang tid (fra neste gang, tror jeg). Likevel kan du jo ta en telefon til legen å høre for sikkerhets skyld, så er du iallefall sikker på å få et ordentlig svar Ok...takk for svar. aldri mer angrepillen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 14. oktober 2004 #4 Del Skrevet 14. oktober 2004 Angrepillen er nå bedre enn alternativet, synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #5 Del Skrevet 14. oktober 2004 Etter å ha tatt angrepillen 3 ganger på rad så har menssyklusen min blitt klussete Derfor skal den ikke brukes så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 16. oktober 2004 #6 Del Skrevet 16. oktober 2004 Min ble også sånn en gang. Gikk seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 16. oktober 2004 #7 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jaa, det er jo fryktelig mye hormoner i en slik pille, så det er vel ikke annet å vente enn at det blir litt kluss etterpå, men det går seg nok til av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå