AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Ved og skrive *tabbe* feil i overskriften hohoho....... Neida Saken går som følger, jeg hadde eller har, er litt usikker på akkuratt det, ei vennine som var sammen med en fyr, og mens de var sammen så ble vi veldig close (nei ikke noe rotings, sånn er jeg ikke) med masse prating på telefon og greier da. Så skjedde det at han dumpet hun av uforståelige grunner som jeg ikke vet, men det som skjedde videre da, var at vi bare ble enda mere close, vi kunne prate på telefonen opptil 2 timer om dagen, flere ganger i uken. Men greia er at vi aldri ble romantiske, vi pleide da og dra ganske grover spøker (tror jeg det var) om at hvis vi pulte hverandre så måtte vi ha masker forran ansiktet, forstå det det som kan. Men vi hadde ellers ett vennskapelig forhold til det plutselig sa poff, så ble hun gift, og nå så vil hun ikke snakke med meg engang? Hva er greia? Anonymkode: 87c60...25c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Mitt livs tabbe. Anonymkode: e0379...267
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ved og skrive *tabbe* feil i overskriften hohoho....... Neida Saken går som følger, jeg hadde eller har, er litt usikker på akkuratt det, ei vennine som var sammen med en fyr, og mens de var sammen så ble vi veldig close (nei ikke noe rotings, sånn er jeg ikke) med masse prating på telefon og greier da. Så skjedde det at han dumpet hun av uforståelige grunner som jeg ikke vet, men det som skjedde videre da, var at vi bare ble enda mere close, vi kunne prate på telefonen opptil 2 timer om dagen, flere ganger i uken. Men greia er at vi aldri ble romantiske, vi pleide da og dra ganske grover spøker (tror jeg det var) om at hvis vi pulte hverandre så måtte vi ha masker forran ansiktet, forstå det det som kan. Men vi hadde ellers ett vennskapelig forhold til det plutselig sa poff, så ble hun gift, og nå så vil hun ikke snakke med meg engang? Hva er greia? Anonymkode: 87c60...25c Kanskje det ikke passer for henne å ha en mannlig venn nå som hun er gift. Hvem av dere var det som begynte å spøke om å ha sex og å si at dere i såfall måtte brukt masker? Det høres for meg ut som et signal om bl.a. å ikke kunne ha sex med en som kun er venn. Anonymkode: 77a55...a67 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det ikke passer for henne å ha en mannlig venn nå som hun er gift. Hvem av dere var det som begynte å spøke om å ha sex og å si at dere i såfall måtte brukt masker? Det høres for meg ut som et signal om bl.a. å ikke kunne ha sex med en som kun er venn. Anonymkode: 77a55...a67 Det var vel hun, men det skjedde leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge før hun ble gift. Anonymkode: 87c60...25c 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Ps Mange tar seg dessverre ikke tid til vennene sine (av begge kjønn), etter at de kommer i seriøse forhold. Hvilke interesser delte du og venninnen din? Møttes dere mye, eller var det for det meste samtaler på telefonen? Hva snakket dere om? Var det mest humor o.l., eller også seriøse samtaler ettersom du nevner at dere var "close" Anonymkode: 77a55...a67 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #6 Skrevet 5. februar 2016 Kanskje mannen hennes er sjalu? Evt såret du henne av noe slag før hun traff han nye? Anonymkode: fe3e6...667 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #7 Skrevet 5. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var vel hun, men det skjedde leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge før hun ble gift. Anonymkode: 87c60...25c Det var hun som begynte å spøke om å ha sex og å si at dere i såfall måtte brukt masker? Var du interessert i henne som mer enn en venn? I såfall: var ikke da det utsagnet hennes sårende/skuffende for deg? Hva tenker du om det hun sa? Anonymkode: 77a55...a67
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #8 Skrevet 5. februar 2016 Du skriver om å ha gjort ditt livs tabbe Hva har du gjort, da? Anonymkode: 77a55...a67 3
Kvinne87Rogaland Skrevet 5. februar 2016 #9 Skrevet 5. februar 2016 Hun var sikkert ensom og hadde kjærlighetssorg, også fylte du det tomrommet. Men så ble hun gift, og hadde ikke bruk for deg lengre... Det er nok den harde sannhet, desverre! Har gjort det selv, mot en kompis. Han hadde nok romantiske motiver, mens jeg var ensom og trengte bare noen å snakke med. Det skal sies at jeg aldri tok initiativet til kontakt selv, men tok imot tilbudet. Jeg prøvde å ikke gi han noen forhåpninger, men akkurat da trengte jeg en venn. Men jeg kunne aldri tenkt mer noe mer med han. Hadde fremdeles kontakt med ham etter at jeg fikk meg ny kjæreste da (er fremdeles venner i dag) men kanskje mannen hennes er sjalu? Eller så kan hun synes det er upassende å ha kontakt med deg nå, da det var noe seksuelt innhold i samtalene deres? Syns du skal legge det bak deg og gå videre i livet ditt 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #10 Skrevet 5. februar 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ps Mange tar seg dessverre ikke tid til vennene sine (av begge kjønn), etter at de kommer i seriøse forhold. Hvilke interesser delte du og venninnen din? Møttes dere mye, eller var det for det meste samtaler på telefonen? Hva snakket dere om? Var det mest humor o.l., eller også seriøse samtaler ettersom du nevner at dere var "close" Anonymkode: 77a55...a67 Nei det var jo begge deler , både morsomme samtaler og samtalr av typ Meningen med livet. Hun og jeg er veldig like, men det vet hun ikke selv Anonymkode: 87c60...25c 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #11 Skrevet 5. februar 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var hun som begynte å spøke om å ha sex og å si at dere i såfall måtte brukt masker? Var du interessert i henne som mer enn en venn? I såfall: var ikke da det utsagnet hennes sårende/skuffende for deg? Hva tenker du om det hun sa? Anonymkode: 77a55...a67 Jeg vet ikke, hun var pen og se på. Men hun var min venn. Skal være ærlig og si det sånn at hadde hun ikke vært min venn, så hadde jeg nok prøvd meg mere på henne. det at hun var en venn var faktisk det eneste som stoppet meg. Og nei jeg ble ikke såret merkelig nok. Anonymkode: 87c60...25c 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #12 Skrevet 5. februar 2016 Hva er det du mener er tabben din? Du skriver at du ikke er interessert i henne, så hva er tabben? Vennligst skriv så det er mulig å forstå hva du snakker om. Anonymkode: fd57c...847 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #13 Skrevet 5. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke, hun var pen og se på. Men hun var min venn. Skal være ærlig og si det sånn at hadde hun ikke vært min venn, så hadde jeg nok prøvd meg mere på henne. det at hun var en venn var faktisk det eneste som stoppet meg. Og nei jeg ble ikke såret merkelig nok. Anonymkode: 87c60...25c Angrer du på at du ikke prøvde deg mer på henne? (Du prøvde deg litt på henne om jeg forsto deg rett?) Du nevnte også at dere er veldig like, men at hun ikke vet det. Anonymkode: 77a55...a67 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #14 Skrevet 5. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke, hun var pen og se på. Men hun var min venn. Skal være ærlig og si det sånn at hadde hun ikke vært min venn, så hadde jeg nok prøvd meg mere på henne. det at hun var en venn var faktisk det eneste som stoppet meg. Og nei jeg ble ikke såret merkelig nok. Anonymkode: 87c60...25c Håper at du greier å legge dette bak deg. Anonymkode: 77a55...a67 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #15 Skrevet 6. februar 2016 Ser ikke helt hva tabben din er her? Høres ut som en naturlig "adskillelse" for min del. Hun ble gift, endret liv og interesser og trolig moraler , passer seg ikke å dedikere timesvis til en mannlig venn når man da har nok plikter i familien og knapt tid til sine kvinnelige venner. Anonymkode: a08cf...460 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå