AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Ifølge menskalender skal jeg ha eggløsning nå. Den skulle begynne 3. februar. Jeg og samboer hadde samleie før i dag, og når sæden rann ut var den lyserosa, og når jeg tørka var det litt brunt på papiret. Jeg har aldri før hatt blødninger utenom rundt mens, og det skal jeg ikke ha før 22. februar. Bruker jo å være litt utsabilt av og til. Noen som vet hva denne blødningen kan være? Anonymkode: c770c...06d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Kan du hatt eggeløsning før og at dette er en slags feste blødning? Eller om det kan ha oppstått en rift i skjeden mens dere hadde samleie Anonymkode: 77273...357
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du hatt eggeløsning før og at dette er en slags feste blødning? Eller om det kan ha oppstått en rift i skjeden mens dere hadde samleie Anonymkode: 77273...357 Det er godt mulig. Jeg har jo ikke tatt noen test, så er jo mulig at jeg ikke har eggløsning akkurat på "riktig" tidspunkt. Kan igrunnen ikke sr for meg at jeg skulle fått noen rift. Kan det være andre grunner til blødning? Anonymkode: c770c...06d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er godt mulig. Jeg har jo ikke tatt noen test, så er jo mulig at jeg ikke har eggløsning akkurat på "riktig" tidspunkt. Kan igrunnen ikke sr for meg at jeg skulle fått noen rift. Kan det være andre grunner til blødning? Anonymkode: c770c...06d Apper og kalkulatorer er ikke veldig troverdige, for å være sikker burde man teste el. For man vet aldri når kroppen tuller. Kan du allerede være gravid og evt hatt en veldig tidlig SA? Anonymkode: 77273...357
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 Jeg har hatt det, i litt stressende perioder har jeg hatt blødninger under eggløsning, dette var før vi prøvde og bli gravide.. Forrige mnd ( da prøvde vi å bli gravide) som du forteller, akuratt ved eggløsning så etter samleie så fikk jeg lyserosa blod på papiret, men det varte noen dager, men var ingenting, er fortsatt ikke gravid Anonymkode: 1c63f...296
Gjest Sisti Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 Det er ikke uvanlig å blø litt under EL. Det kan også bare være en liten rift, eller vanlig spotting (som kan oppstå når som helst).
Illy Skrevet 6. februar 2016 #7 Skrevet 6. februar 2016 Det kan godt hende at det var en eggløsningsblødning. I så fall traff dere bra med samleie da Jeg har hatt slike blødniger i det siste, på det jeg tror er dagen for EL, og litt dagen etter. Har aldri opplevd det før. Det kan komme fra en liten rift også. Det var forslaget til legen min da jeg nevnte blødningen første gang jeg fikk den. Men siden det kom igjen på samme tid i syklusen (innimellom, ikke hver gang), regner jeg med at det har sammenheng med EL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå