rutti Skrevet 19. oktober 2004 #21 Skrevet 19. oktober 2004 Vi skal gifte oss kl, 14. Regner med at vielsen tar en god halvtime. Begynner festen klokken 17, og skal til fotografen mellom det et sted, ca. klokken 15. Kommer litt ann på om vi skal ta bildene ute (da trenger vi ikke reise), eller hos fotografen ( ca 20 minutter kjøre en vei).
Piarina Skrevet 19. oktober 2004 #22 Skrevet 19. oktober 2004 Arwen: Det går sikkert bra, bare vær nøye med å si en deadline til frisøren... Jeg hadde sagt kl 1330, senest 14, men det skjedde jo ikke... :-? Kunne jeg gjort det på nytt skulle jeg også feks ha tatt med mat og drikke til å ha hos frisøren, for etter 4,5 timer i frisørstolen blir man ganske sulten... Pluss gjort ferdig så mye som mulig, feks pakket vesken, dagen før. Det er så mye som svever rundt i hodet på bryllupsdagen så det er vanskelig å konsentrere seg om sånt... (jeg endte jo opp med å glemme vesken hjemme også da...men nå skal jeg ikke ta helt over denne tråden heller...)
Arwen Skrevet 19. oktober 2004 #23 Skrevet 19. oktober 2004 Men du kommer med noen veldig gode tips her. Jeg får mat hos frisøren, men lurt å tenke på for de som ikke gjør det
Gjest Systo Skrevet 24. oktober 2004 #24 Skrevet 24. oktober 2004 Vi skal vies kl.16.00 og fotografen venter oss fra 16.45 og utover... Vi skal ha alle gjestene (80stk) på koldtbord og regner med vi kan sette oss til bords i 18.30 tiden... Hadde vi skulle hatt middag måtte jeg ha valgt et tidligere tidspunkt... Jeg hadde valg mellom vielse kl14.00 og 16.00, men kunne egentlig tenkt meg kl. 15.00, men den var selvfølgelig opptatt.
Aelwyn Skrevet 24. oktober 2004 #25 Skrevet 24. oktober 2004 Vi kommer til og ha vielsen kl ett Vil gjerne ha en lengst mulig dag, selv om vi nok kommer til og bli slitne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå