Gå til innhold

Leppestift til rødt hår

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i å bruke leppestift når jeg skal pynte meg og da går det alltid i rødt ettersom at jeg syns det både er fint og det kler meg og hårfargen min. Jeg vil gjerne begynne å bruke leppestift til hverdags også, men jeg føler at en knallrød leppestift er litt too much når man bare skal på skole eller på jobb. Er det noen som har noen tips til noen andre farger jeg kan bruke som ikke kræsjer med hårfargen min og er som er litt nøytrale? Har sett på en del nude leppestifter, men det fins jo så ufattelig mange forskjellige farger..

Hårfargen min er som den her

:)

Anonymkode: 560f9...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, O.G. skrev:

Elle bare tappe lebestiften på med fingrene før skole.

Hva hjelper det? Fargen er jo fortsatt knallrød..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hjelper det? Fargen er jo fortsatt knallrød..

Den blir ikke så rett i trynet på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt rødlig hår for tida (men absolutt ikke like strek rødfarge som deg). Min absolutte hverdagsfavoritt er MAC plumful. Liker også Mac Captive veldig godt, den er matt, og litt "kraftigere" farge, men likner på plumful i tonen.

Du kan og se på Twinge (også MAC), hvis du ønsker en mer brunbasert variant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, kanelsnurr skrev:

Jeg har litt rødlig hår for tida (men absolutt ikke like strek rødfarge som deg). Min absolutte hverdagsfavoritt er MAC plumful. Liker også Mac Captive veldig godt, den er matt, og litt "kraftigere" farge, men likner på plumful i tonen.

Du kan og se på Twinge (også MAC), hvis du ønsker en mer brunbasert variant.

Jeg har også plumful. Nå har ikke jeg rødt hår eller den slags pigmenter. Men klarer ikke helt å se for meg at plumful passer noen med rødt hår nemlig.. Tror den kan virke litt for rosa/lilla sånn at den fort skjærer seg til håret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, drop-dead skrev:

Jeg har også plumful. Nå har ikke jeg rødt hår eller den slags pigmenter. Men klarer ikke helt å se for meg at plumful passer noen med rødt hår nemlig.. Tror den kan virke litt for rosa/lilla sånn at den fort skjærer seg til håret. 

Nå er det jo ikke sånn at "rødt hår" er en farge, det finnes mange ulike rødtoner. Jeg synes at plumful passer veldig bra til mine farger (rødlig hår og det hele), men det er selvsagt bare min personlige mening. :) På bildet til TS så ser det ut som det er en "kald rødfarge" (med en del blått i), og da vil ikke plumful nødvendigvis "skjære seg" til håret. (Dama på bildet har jo veldig rosa lebestift, uten at det feil ut til hårfargen.)

Uansett, TS må jo finne ut selv hva hun liker og kler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...