Gå til innhold

Hvor mange timer etter dusj kan du motta oralsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge tar det før dere føler dere lukter, eller føler at det ikke er rent? Noen timer, 10 timer, en dag? Er det greit at du mottar oralsex av partneren etter en dag på jobb, uten dusj først? 

Anonymkode: 14008...24e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke verre enn å dra over med en klut først om man føler seg litt udelikat?

Anonymkode: 16184...39b

• Liker 2
Skrevet

Igrunnen når som helst. Jeg splosjer litt vann i underlivet før jeg legger meg, og om jeg er på do om natten i helgene, så jeg er klar til morgensex også. 

Anonymkode: a9744...43a

Skrevet

Våtservietter 

Anonymkode: 9c089...021

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge tar det før dere føler dere lukter, eller føler at det ikke er rent? Noen timer, 10 timer, en dag? Er det greit at du mottar oralsex av partneren etter en dag på jobb, uten dusj først? 

Ikke lenge.. 1/2 time kanskje.. Liker å være helt ren.. Har alltid våtservietter i nærheten. Det holder i nødstilfeller.. ;)

Anonymkode: 98e53...887

Skrevet

Om jeg har gått på do føler jeg meg for skitten så da må jeg vaske meg igjen om mannen skal gå ned på meg.

Anonymkode: 24411...4a3

Skrevet

Hmm... Liker å være helt nydusjet, men i hetens øyeblikk kunne jeg gjort det 4-5 timer etter dusj. Ikke noe lenger enn det.. Med mindre vi har vært på byen da. Da er man så kokos at man driter i alt. 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igrunnen når som helst. Jeg splosjer litt vann i underlivet før jeg legger meg, og om jeg er på do om natten i helgene, så jeg er klar til morgensex også. 

Anonymkode: a9744...43a

Samme her.

Jeg har ingen problem med å få eller gi oralsex spontant etter jobb feks, uten å først gå innom dusjen.

Anonymkode: 53fab...347

Skrevet

Alt fra et par dager til en uke.

Mann 45

Anonymkode: db122...64c

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er helt greit. Jeg hadde blitt støtt om han ikke ville gi meg oralsex etter en dag på jobb .
Man blir ikke skitten der med mindre man ikke vasker seg på en ukes tid.
Svette og urin rester som er noen timer gamle finnes på hele kroppen og det er ikke som at man kan smake det akuratt.
Jeg smaker jevnlig på meg sex når jeg vet jeg skal ha sex snart, om det smaker så tar jeg en kattevask først såklart, eller sier at "i dag tar vi en kjappis så du trenger ikke slikke meg" , skjer svært sjeldent at jeg har behov for å gjøre det eller si det.

Anonymkode: af66c...3cc

• Liker 1
Skrevet

Det blir jo mer opp til den personen som skal utføre oralsex mener jeg da. F.eks foretrekker jeg selv en mann som er nyvasket.. 

Anonymkode: d34fe...30a

Skrevet

Hele dagen etter dusj her. Blir ikke svett der med vanlig aktivitet. Om jeg svetter mye og har gjort hardt fysisk arbeid vil jeg dusje først. Men jeg dusjer jo hver dag så jeg tillater oralsex når man måtte få lyst på. tenker ikke over lukt. Litt kjønnslukt og smak er jo bare deilig. Ikke mye godt å smake på asansåpe i underlivet akkurat

Anonymkode: 4259c...4be

• Liker 2
Skrevet

Det er vel heller et spørsmål om hvor lenge etter noen er villig til å gi.

• Liker 1
Skrevet

3-4 timer. 

Men nå liker jeg ikke å motta da, fordi jeg ikke føler meg trykk på at det hverken smaker eller lukter. Så jeg har fått det tre ganger iløpet av 15 år. (Dvs, nektet de jeg har hatt sex med tilgang!)

Anonymkode: b50ee...1f3

Skrevet

Som mann foretrekker jeg at hun ikke er for nyvasket. Da smaker det jo ingenting. Best er det om morgenen. 

Det er endel stoffer som virker pirrende i underlivet som lett vaskes vekk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...