AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Jogger så mye på mølle så har lyst til å jogge mer ute også, men funker liksol ikke helt å jogge med verken parkas eller dunjakke, så må sikkert gå til innkjøp av en mer "jogge-vennlig" jakke. Noen som har noen tips? Anonymkode: 2fd16...d4a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Jeg jogger med softshell-jakke, allværsjakke, aldri vurdert å jogge med verken parkas eller dunjakke Anonymkode: 54eec...acb
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Jogg med en vindtett treningsjakke. Kjøp en tynn jakke, men kjøp den såpass stor at du har plass til ull/superundertøy, og evt fleece, under. Anonymkode: 01ffa...d75
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Ikke ha på deg for mye klær! Jeg har en tynn løpejakke som jeg har brukt i hele høst og vinter. Nå når det er rundt null bruker jeg bare superundertøy under. Da det var -10/-15 brukte jeg en tynn ullgenser til. Buff, lue og votter. Det er supert å løpe ute på vinterføre! Hvis du løper med mobil, så vær obs på at den kan streike i kulda! Anonymkode: dde7f...ae2
dreamerspalace Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Jeg bruker skijakke når gradene er nærme null - fungerer veldig bra
Cata Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 Bruker samme jakke som om sommeren jeg, men nå har jeg tynn ullgenser og fleece under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå