AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #21 Skrevet 9. februar 2016 2 minutter siden, Fashionistaen skrev: Men hørte iaf det fra en jeg kjenner som har over 10 Birkins og 5 kellyer at hun slapp venteliste på den måten. Litt av en samling 👌🏻😍 Men de har vel ikke alltid birkin vesker tilgjengelig i Oslo? Anonymkode: c166a...8d5
Fashionistaen Skrevet 9. februar 2016 #22 Skrevet 9. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Litt av en samling 👌🏻😍 Men de har vel ikke alltid birkin vesker tilgjengelig i Oslo? Anonymkode: c166a...8d5 I know 😍 Hadde lyst til å si; siden du har så mange, kan ikke jeg få en? Nei, tror heller ikke at de alltid har tilgjengelig, men endel ganger har de noen inne selv om de påstår at de ikke har det, visstnok. 1
Professor Orm Skrevet 11. februar 2016 #23 Skrevet 11. februar 2016 Den 9.2.2016 at 9.37, Fashionistaen skrev: I know 😍 Hadde lyst til å si; siden du har så mange, kan ikke jeg få en? Nei, tror heller ikke at de alltid har tilgjengelig, men endel ganger har de noen inne selv om de påstår at de ikke har det, visstnok. Nettopp det jeg også tror, at de påstår de ikke har vesker inne selv om de har det, og det er nettopp derfor jeg ikke kommer til å kjøpe en. Makan til arrogant oppførsel! Jeg er for god til det. Det er dere også. (men jeg skjønner at det er fristende å sette seg på venteliste altså, jeg har vært fristet selv )
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #24 Skrevet 11. februar 2016 Noen som har vært på Gucci outlet i utlandet? Hvordan pleier prisene å være der? Anonymkode: 2f8b0...8c0
goldenchanel Skrevet 11. februar 2016 #25 Skrevet 11. februar 2016 Jeg har vært utenfor London, var ca 20-50% avslag i pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå