Amber Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Jeg har vippeextensions men må vel snart begynne å la mine egen vokse ut og kjøpe meg vippeserum.. Men, jeg mener å ha sett at det finnes fine vipperemser man kan sette på selv, og ta av hver kveld? Vet det finnes på HM, Vita osv men disse vises jo ganske godt at de er falske, er jo ute etter et litt mer naturlig resultat. Noen som vet eller har erfaring?
Cuntzilla Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Bedre med punktvipper enn remser. Jeg pleier å kjøre det når jeg er på vippeextension-avvenning og lar mine egne gro ut imens extensionsene faller av (går aldri og fjerner hele settet). Punktvipper ser mer naturlig ut enn remse, og er faktisk også mye lettere å sette på. Om enn en smule mer tidkrevende. Har kjøpt flere forskjellige steder, VITA, Kicks, Lindex etc. Kan også kjøpe i mega-kvanta på eBay fra Asia. Trikset er bare å ha en bra lim, Make Up Store har en god, men de er helt greie de som følger med i Depend-pakkene også altså. Ellers er det jo øving og teknikk, men som sagt så er det lettere med punktvipper enn remse i min mening. Aldri fått til å sette en remse på bra som har holdt hele dagen, punktvipper kan jeg sette på i søvne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå