AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Jeg går mye tur, men syns det er kjekt å beregne omtrent hvor langt det er å gå på forhånd, evt se etterpå. Tidligere har jeg vært innom en nettside som har hatt mulighet for å legge inn punter i kartet, og så beregnes det hvor mange km det er. Nå har jeg fått ny pc der denne siden inne ligger inne, og jeg klarer ikke finne den igjen! Noen som kan hjelpe? Tror den het noe med aktivitet/trening/løping og så forum/blogg/siden, men finner ikke treff på noen av disse. Evt andre som har tips til lignende sider? Den jeg leter etter var enkel å bruke siden den lot meg markere i kartet fremfor å måtte bruke gateadresser slik som på gule sider. Anonymkode: 54087...810
RC Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Du kan bruke google maps til dette. Gå inn på kartet over området du vil beregne avstanden, og høyreklikk på kartet. Da kommer det opp blant annet "mål avstanden". Trykk på den. Så legger du inn markører på kartet hvor du vil beregne (høyreklikk da også og trykk på "avstanden hit", og det kan du gjøre til du har kartlagt hele ruten). Håper det hjelper! Jeg er bare helt elendig til å forklare
Ananas. Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Må det være en nettside? Regner med det siden det er det du spør etter, men det finnes en del gode apper til dette også, f.eks. endomondo.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Takk for svar begge to måtte spørre på jobb i dag, og der var det en som brukte den samme, så siden jeg så etter var aktivtrening.com og ruteplanleggeren der inne. Anonymkode: 54087...810
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Jeg bruker google fit Anonymkode: d51d5...03d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå