Gå til innhold

din første orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk du din første orgasme?

Anonymkode: b6bfb...907

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var liten men da visste jeg ikke hva det var. Visste bare at det var sinnsykt deilig.

Skrevet

I en alder av 35 år faktisk....

Anonymkode: db821...632

• Liker 1
Skrevet

Første orgasme på egen hånd var jeg vel rundt 11-12 så vidt jeg husker.

Første orgasme med en annen var med ei venninne da jeg var 13

Skrevet

Akkurat som første kyss, første forelskelse osv så har jeg ærlig talt ikke peiling. 

Skrevet

14 år, i badekaret med dusjslangen. 

Anonymkode: e915d...9da

• Liker 2
Gjest Honeyblossom
Skrevet

14 år, med min daværende kjæreste.

Skrevet

Tror jeg var ca 13 år, i dusjen med ei venninne.

Skrevet

19 år, rett etter avsluttet vgs om høsten, onanerte for første gang alene ... dette var etter en gang en venn av meg viste meg hvordan jeg skulle onanere, og jeg prøvde på egenhånd, og det var deilig!

Jeg ante ikke hva klitoris var eller hva orgasme var eller hvordan jeg skulle gå frem i det hele tatt. Hadde aldri tatt på meg selv der nede før ... bortsett fra at jeg hadde tatt fingrene inn i skjeden, for jeg hadde da følelser, men som jeg ikke skjønte helt...

Anonymkode: e78ea...a69

Skrevet

Det året jeg fikk mensen. Tipper jeg var 12 år :)

Skrevet

Var tidlig nok til at jeg ikke klarte å linke det til at det var en orgasme, selv om jeg visste man kunne få det om man hadde sex.

Anonymkode: b27e0...e2e

Skrevet

Aner ikke når, men jeg var nok godt under skolealder. Viste ikke hva det var, bare at det var godt.

Anonymkode: e3994...99f

Gjest lipgloss
Skrevet

😊var tretten år gammel hadde hørt om onanering og hvordan det skulle gjøres,lå i senga på gutterommet og runket,plutselig så skjedde det noe som jeg ikke hadde opplevd før og stoppet opp et lite øyeblikk og 2😊for så å forsette så fikk jeg min første orgasme,kom bare noe få dråper med sæd for jeg var langt fra tidlig utviklet,hadde ikke hår der nede før jeg begynnte på 1 gymnas😂😂etter denne seansen onanerte jeg overalt hihi

Skrevet

Jeg var 16. Hadde sex med kjæresten min, og plutselig ble det så utrolig deilig, men jeg skjønte ikke hva som skjedde. Han forklarte meg at jeg fikk orgasme, og da svarte jeg: "Gjør det mer". :ler:

Skrevet

Jeg var 11 og gned meg mot kanten på sofa mens jeg så på sexscene på en film.

Underveis ble jeg oppaget av min stefar.

Pinlig.

• Liker 1
Skrevet

Ikke opplevd det. Jente 21

Anonymkode: f7544...803

Skrevet

15-16 år. Hadde funnet ut at noen ganger når jeg tørket meg med dorull etter å ha vært å tissa så føltes det godt litt lenger opp. Så jeg satt med dopapir som sandpapir på det området og skrubba og jaggu kom det ikke en orgasme ut av det.
Ble avhengig av å onanere mange ganger om dagen i flere år etter det gjennombruddet :P

Anonymkode: d775e...24b

Skrevet

Da jeg var veldig liten. Visste ikke hva det var, bare at det var veldig deilig :) 

Anonymkode: 62776...158

Skrevet

21 år, med partner nr 4. :P 
Jeg fortalte han at jeg aldri hadde fått orgasme før, så han måtte ikke bli skuffet for at jeg ikke kommer. Han tok det som en utfordring, og 5 minutter senere lå jeg å skalv i sofaen hans og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. :P Han sier til stadighet at jeg er så lett å få til å komme, og gir meg gjerne ti på rappen om han vil. Men klarer det ikke med andre, og ikke alene.. 

Anonymkode: 7e5d2...188

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...