AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Om kvelden logger jeg alltid av hotmail. Men noen ganger når jeg trykker på sign-inn i google om morgenen går jeg rett inn på min hotmail-konto uten at jeg har skrevet inn bruker og passord? Noen andre som opplever dette? Hvis ikke hva er dette? Anonymkode: c6dbe...f80
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om kvelden logger jeg alltid av hotmail. Men noen ganger når jeg trykker på sign-inn i google om morgenen går jeg rett inn på min hotmail-konto uten at jeg har skrevet inn bruker og passord? Noen andre som opplever dette? Hvis ikke hva er dette? Anonymkode: c6dbe...f80 Husker du på å slette infokaplser og annet dritt, etter at du har logget deg ut fra epost-kontoen din ? Anonymkode: 90053...0aa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Vent med å lukke til du faktisk ser at du er logget ut. Det pleier å hjelpe. Anonymkode: b61d1...f0a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vent med å lukke til du faktisk ser at du er logget ut. Det pleier å hjelpe. Anonymkode: b61d1...f0a Ja, jeg er påpasselig med dette. Anonymkode: c6dbe...f80
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker du på å slette infokaplser og annet dritt, etter at du har logget deg ut fra epost-kontoen din ? Anonymkode: 90053...0aa Hmm, må man gjøre dette hver gang? Anonymkode: c6dbe...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå