AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Jeg leste nettopp på et sted at "alle" koreanske mennesker brukte operasjoner for å se bra ut, at det var mer vanlig der enn i vesten og ellers (ikke på linken, det var for å google). Hva tror dere? Et eksempel på hva som visstnok skal være vanlig. Anonymkode: db415...4ae
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Ja "alle" tar øyelokksoperasjoner i østen for å få mer europeiske øyne. Dette er gammelt nytt og noe de har gjort i åresvis. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Om du har sett bilder fra misse-kåringer i Asia vil du for oppdage at alle de nominerte ser ut som copy/paster av hverandre. Det er omtrent bare de som ikke har råd til det som ikke har operert øyne/nese/kinn/hake og det er like vanlig som naturlige ansikt. De nominerte til Miss Korea 2013: Anonymkode: 5b922...80f 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 Ja, jeg kjenner noen som bodde i Korea og derfor har mange koreanske venner. De fleste har "falske" øyelokk og lys hud. Ser på e-bay fra Korea at de selger mye sånn fjuskegreier, ting man kan bruke for å fjuske på seg øyelokk og blekemiddel til hud, under armhuler, nipples og vagina Alt for å se vestlig ut. Og her i Norge gjør vi alt vi kan for å se "spanske" ut, farger håret mørkere, farger vipper og bryn mørkere, og klæsjer på oss brunkrem. Hvorfor se naturlig ut? Neh. og de med krøller vil ha stritt hår og omvendt. Anonymkode: d0755...bc4 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg kjenner noen som bodde i Korea og derfor har mange koreanske venner. De fleste har "falske" øyelokk og lys hud. Ser på e-bay fra Korea at de selger mye sånn fjuskegreier, ting man kan bruke for å fjuske på seg øyelokk og blekemiddel til hud, under armhuler, nipples og vagina Alt for å se vestlig ut. Og her i Norge gjør vi alt vi kan for å se "spanske" ut, farger håret mørkere, farger vipper og bryn mørkere, og klæsjer på oss brunkrem. Hvorfor se naturlig ut? Neh. og de med krøller vil ha stritt hår og omvendt. Anonymkode: d0755...bc4 Synes det blir feil å si at de gjør det for å se vestlig ut. Mange fra Asia, synes blek hud er vakkert i utgangspunktet, mange i vesten vil jo være "tanned". Jeg derimot har alltid syntes blek hud er vakkert, selv om jeg er vestlig. Anonymkode: 3c67d...a21 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg kjenner noen som bodde i Korea og derfor har mange koreanske venner. De fleste har "falske" øyelokk og lys hud. Ser på e-bay fra Korea at de selger mye sånn fjuskegreier, ting man kan bruke for å fjuske på seg øyelokk og blekemiddel til hud, under armhuler, nipples og vagina Alt for å se vestlig ut. Og her i Norge gjør vi alt vi kan for å se "spanske" ut, farger håret mørkere, farger vipper og bryn mørkere, og klæsjer på oss brunkrem. Hvorfor se naturlig ut? Neh. og de med krøller vil ha stritt hår og omvendt. Anonymkode: d0755...bc4 Se bare disse som de selger http://www.ebay.com/itm/100pcs-Invisible-Fiber-Double-Side-Adhesive-Eyelid-Stickers-Technical-Eye-Tapes-/381321275853?hash=item58c884e9cd:g:A80AAOSw3ydVm6WC :D Anonymkode: d0755...bc4 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #7 Skrevet 6. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg kjenner noen som bodde i Korea og derfor har mange koreanske venner. De fleste har "falske" øyelokk og lys hud. Ser på e-bay fra Korea at de selger mye sånn fjuskegreier, ting man kan bruke for å fjuske på seg øyelokk og blekemiddel til hud, under armhuler, nipples og vagina Alt for å se vestlig ut. Og her i Norge gjør vi alt vi kan for å se "spanske" ut, farger håret mørkere, farger vipper og bryn mørkere, og klæsjer på oss brunkrem. Hvorfor se naturlig ut? Neh. og de med krøller vil ha stritt hår og omvendt. Anonymkode: d0755...bc4 Dette er stort sett en myte. Det handler sjelden om å ville bytte etnisitet, men om skjønnhetsidealer. Hvit hud har nesten alltid vært ettertraktet i asiatiske land fordi det betydde at du kunne tilbringe tid inne og ikke behøvde å være ute og jobbe. Med andre ord: lys hud=velstående. Var det samme i vesten også, men så snudde det når det å være brun ble et symbol på helse og det å ha råd til å dra på ferie til solfylte strøk. Mange asiatiske kvinner er også veldig opptatt av å ha fin ung hud og unngår derfor solen av den grunn. De vil også ha større øyne fordri det får deg til å se yngre ut. Derfor selger ting som dobble eyelids og sirkellinser som hakka møkk Anonymkode: e17e4...472 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå