Gå til innhold

Hjemme fra jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20 år og jobber som vikar i barnehage, de ringte i går og spurte om jeg kunne jobbe fredag. 

I natt våknet jeg med den verste hodepinen jeg noen sinne har kjent på + veldig kvalm og svimmel. Jeg var våken et par timer i natt men fikk sovet litt til slutt. Jeg har hatt lignende episoder hvor det varer 3-4 dager og legen har lurt på om det kan være migrene

Nå er jeg våken igjen, har noe mindre vondt i hodet, men fortsatt mer vondt enn en vanlig hodepine og veldig liten energi. 

Jeg er som regel aldri hjemme fra jobb, bør jeg reise på jobb? Eller er dette en forståelig grunn til å være hjemme? 

Anonymkode: 58980...17b

Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

Klart du kan være hjemme når du har vært syk i natt. :)

Gjest pellepirat
Skrevet

Er kun du som kjenner om du klarer det el. ikke. Funker det ikke med smertestillende heller så synes jeg du kan være hjemme. Er man syk så er man syk, da får man holde seg hjemme. Kjipt, men er derfor man har egenmld. Hvis det er sånn at man "aldri" er syk, så skal man ikke ha dårlig samvittighet når man for en gangs skyld føler seg dårlig. 

Skrevet
1 time siden, pellepirat skrev:

Er kun du som kjenner om du klarer det el. ikke. Funker det ikke med smertestillende heller så synes jeg du kan være hjemme. Er man syk så er man syk, da får man holde seg hjemme. Kjipt, men er derfor man har egenmld. Hvis det er sånn at man "aldri" er syk, så skal man ikke ha dårlig samvittighet når man for en gangs skyld føler seg dårlig. 

Er man ringevikar så hjelper det ikke så mye med egenmelding, og det er kjempeviktig å faktisk møte på jobb. I de årene jeg har vært ringevikar har jeg takket nei til jobb 2 ganger, men det var da de spurte, ikke etterpå. Så jeg vil råde deg til å gå på jobb hvis du føler du greier det. Det er klart at om du omtrent ikke kommer deg ut av sengen så har du ikke noe i en barnehage å gjøre. God bedring!

Anonymkode: d96f5...495

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...