AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #1 Skrevet 5. februar 2016 Hjelp! Jeg skal på date med en jente og synes hun er dødspen! Hun er åpent lesbisk men jeg har svært lite til ingen erfaring om å date noen av det samme kjønn. Burde jeg fortelle henne hvor utrolig uerfaren jeg er? Er forventningene annerledes når det kommer til same-sex dating? Er livredd for å bli avvist fordi jeg rett og slett er dårlig i senga, jeg har tross alt ingen erfaring med hvordan ha sex med kvinner. Anonymkode: 49240...945
Smookiekins Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 På et eller annet tidspunkt må (les: bør) du fortelle at du ikke har noen erfaring. Virker som du stresser litt over dette så jeg ville nok ha fortalt at du er litt nervøs pga det, men legge mer vekt på det du liker med henne som person etc.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Bli kjent på en helt vanlig dating måte og når det blir naturlig kan du jo skyte inn at du har liten erfaring med sex med jenter og at dette er ganske nytt for deg selvom du alltid har likt jenter Anonymkode: ea26b...0d4
LiseOslo Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Helt enig med de andre her. Få fram at du har lite erfaring med jenter i løpet av daten når det passer sånn. Du trenger ikke gjøre noe stort nummer ut av det, men det er nok greit at hun får det med seg :-) Lykke til!
Ardenus Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 Tror nok at hvis dere havner på soverommet, så går nok ting av seg selv. Du vet jo hvordan du skal ta på deg selv, ikke langt unna hva hun sikkert liker også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå