AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Om en person blir spurt om hvor mange sexpartnere en har hatt, og en eller eventuelt flere av de hadde vært voldtekt. Vil dere mene at dette er en sexpartner da når det ikke fantes frivillig? Anonymkode: 62d03...976
Gjest supernova_87 Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Nei, en overgriper er ikke en sexpartner.
Gjest Blomsterert Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om en person blir spurt om hvor mange sexpartnere en har hatt, og en eller eventuelt flere av de hadde vært voldtekt. Vil dere mene at dette er en sexpartner da når det ikke fantes frivillig? Anonymkode: 62d03...976 En sexpartner voldtar ikke. Hva for spørsmål er dette?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 1 minutt siden, Blomsterert skrev: En sexpartner voldtar ikke. Hva for spørsmål er dette? Det hender at sexpartnere, ektefeller, kjærester, samboere ONS-partnere, elskere osv voldtar. Anonymkode: 1c294...3c3 1
Gjest Blomsterert Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det hender at sexpartnere, ektefeller, kjærester, samboere ONS-partnere, elskere osv voldtar. Anonymkode: 1c294...3c3 Ja,det vet jeg. Men det teller ikke når det gjelder antall sexpartnere. Var det jeg mente.
Gjest Herr Heftig Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 Det telles som en sexpartner, men menn som er redde for kvinnens sammenligningsgrunnlag teller ikke disse som noe negativt på den måten, selv om de selvsagt synes det er negativt at dama har blitt voldtatt.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #8 Skrevet 4. februar 2016 2 minutter siden, Blomsterert skrev: Ja,det vet jeg. Men det teller ikke når det gjelder antall sexpartnere. Var det jeg mente. Ok Anonymkode: 1c294...3c3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 En person man har frivillig sex med er en sexpartner. Likevel kan vedkommende og være en overgriper. En som er kun overgriper vil aldri være sexpartner., Anonymkode: 42147...186 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå