AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Hvordan vet du selv at du er attraktivt? Hva synes du om vakre mennesker? Nysgjerrighet... Anonymkode: c2193...031 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Det kan man ikke vite selv, men man får vel en viss pekepinn fra folk rundt seg og komplimenter man får, pluss at man lærer seg en slags objektiv oppfatning av skjønnhet og kan sammenligne seg med andre for å se om man selv syns man er skjønn eller ikke. Jeg syntes vakre mennesker er utrolig fascinerende å se på, noen kan bli helt trollbindene i måten de fremstår på, måten de smiler, måten øynene beveger seg på eller måten nesa er lagd på. Foretrekker at de er stille og lar meg beundre de som et kunstverk , for ofte blir kunstmaleriet ødelagt av dum og tom prat. Anonymkode: c476f...e2a
Gjest Blomsterert Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Det vet en vel om andre sier det? Nå er ikke alle så opptattt av det. Å føle seg ok er mye bedre enn å føle seg attraktiv. Sann mine ord! Jeg liker å se vakre mennesker. Jeg ser dem hele tiden :-) de er over alt.
Gjest cheshirecat Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 5 minutter siden, Blomsterert skrev: Det vet en vel om andre sier det? Nå er ikke alle så opptattt av det. Å føle seg ok er mye bedre enn å føle seg attraktiv. Sann mine ord! Jeg liker å se vakre mennesker. Jeg ser dem hele tiden :-) de er over alt. Jeg er likedan, synes veldig mange av menneskene jeg ser er fine, på en ellerannen måte
Doge Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Jeg er rene kunstverket. Jeg omgås bare med andre som ligner meg selv utseendemessig og de er vakre, som betyr at jeg også er vakker. Jeg nyter det. Deilig å bade i skjønnhet hver dag. 2
Gjest Genevieve Skrevet 5. februar 2016 #6 Skrevet 5. februar 2016 15 timer siden, Doge skrev: Jeg er rene kunstverket. Jeg omgås bare med andre som ligner meg selv utseendemessig og de er vakre, som betyr at jeg også er vakker. Jeg nyter det. Deilig å bade i skjønnhet hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå