AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Jeg lurer på om jeg er den eneste nesten ? hvertfall er det få av oss, som vil bo alene for resten av livet ? Anonymkode: a2969...08b
Gjest Mythic Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Jeg er over 40, og vil bo alene, men kan godt ha en kjæreste uten å bo sammen
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 1 time siden, Mythic skrev: Jeg er over 40, og vil bo alene, men kan godt ha en kjæreste uten å bo sammen Helt enig der, det vi jeg også ! men så er det å finne en mann som vil det da....... Anonymkode: a2969...08b 2
Gjest Blomsterert Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om jeg er den eneste nesten ? hvertfall er det få av oss, som vil bo alene for resten av livet ? Anonymkode: a2969...08b Du er langt fra alene. Men jeg vet ikke om jeg syns det er bra. Skapromantiker som jeg er :-) tidene forandrer seg, Godt eller dårlig,jeg vet ikke. Jeg vil bo alene,men det er en livsstil iom at jeg reiser hele året. Er kun hjemme to,tre måneder i året. Har vennepar som har vært gift i tjue år. Det er en egen ro og harmoni hos dem. Jeg blir litt vemodig :-) Men det passer jo ikke for allle.
Gjest Blomsterert Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig der, det vi jeg også ! men så er det å finne en mann som vil det da....... Anonymkode: a2969...08b Ja,det er det.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 2 minutter siden, Blomsterert skrev: Du er langt fra alene. Men jeg vet ikke om jeg syns det er bra. Skapromantiker som jeg er :-) tidene forandrer seg, Godt eller dårlig,jeg vet ikke. Jeg vil bo alene,men det er en livsstil iom at jeg reiser hele året. Er kun hjemme to,tre måneder i året. Har vennepar som har vært gift i tjue år. Det er en egen ro og harmoni hos dem. Jeg blir litt vemodig :-) Men det passer jo ikke for allle. Jeg har jo hatt samboer, vi fikk barn sammen også, men det ble langt i fra noe ro og harmoni mellom oss.hehehhehe, etter jeg flyttet for meg selv, så har jeg hatt det så fint. Anonymkode: a2969...08b
Gjest Blomsterert Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jo hatt samboer, vi fikk barn sammen også, men det ble langt i fra noe ro og harmoni mellom oss.hehehhehe, etter jeg flyttet for meg selv, så har jeg hatt det så fint. Anonymkode: a2969...08b Ja,jeg vet. Har også vært samboer og gift. Men skulle jo ønske jeg kunne fått opplevd fred og harmoni i et langvarig forhold :-) men jeg trives bra alene. Har jo dater,venner og romanser. Men veier det opp for et langvarig forhold? Jeg vet jo ikke. Vi får vel leve i uvissheten :-) så lenge en har det ålreit. Leve livet som det er :-)
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #8 Skrevet 5. februar 2016 Har hatt samboere men storkoser meg nå som jeg bor alene. Jeg er over førti og ønsker meg en slags deltidskjæreste. Det er ikke enkelt. Menn vil enten kun ha sex eller full pakke. I hvert fall de jeg har møtt. Ingen har i skjønt min greie med å se hverandre når det passer seg. Anonymkode: 399e3...ee7 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #9 Skrevet 5. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt samboere men storkoser meg nå som jeg bor alene. Jeg er over førti og ønsker meg en slags deltidskjæreste. Det er ikke enkelt. Menn vil enten kun ha sex eller full pakke. I hvert fall de jeg har møtt. Ingen har i skjønt min greie med å se hverandre når det passer seg. Anonymkode: 399e3...ee7 Ja ikke sant, kun sex eller full pakke.De har nok skjønt det, men de vil det ikke,fordi det er noen menn som vil ha full pakke og drømmer om det, eller de vil ha sex, og det hver uke Anonymkode: a2969...08b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #10 Skrevet 5. februar 2016 11 timer siden, Blomsterert skrev: Ja,jeg vet. Har også vært samboer og gift. Men skulle jo ønske jeg kunne fått opplevd fred og harmoni i et langvarig forhold :-) men jeg trives bra alene. Har jo dater,venner og romanser. Men veier det opp for et langvarig forhold? Jeg vet jo ikke. Vi får vel leve i uvissheten :-) så lenge en har det ålreit. Leve livet som det er :-) Jepp...det KAN jo hende at jeg blir så innmari hodestups forelsket at mine tanker endrer seg, who knows... Anonymkode: a2969...08b 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #11 Skrevet 5. februar 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja ikke sant, kun sex eller full pakke.De har nok skjønt det, men de vil det ikke,fordi det er noen menn som vil ha full pakke og drømmer om det, eller de vil ha sex, og det hver uke Anonymkode: a2969...08b Neida, vi finnes, litt avhengig av hva du mener med "full pakke". Selv er jeg en mann på 35 og behøver strengt tatt ikke bo sammen med noen. Jeg ønsker heller ikke tilfeldig sex, eller forhold til rene "pulevenner". Men forholdet må for min del være fast selv om man ikke bor sammen, er nok ikke så åpen for polyamorøse forhold eller lignende. Anonymkode: 72432...88c 1
Gjest Mythic Skrevet 5. februar 2016 #12 Skrevet 5. februar 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig der, det vi jeg også ! men så er det å finne en mann som vil det da....... Anonymkode: a2969...08b Kan det være så vanskelig, da? Trodde de fleste mannfolk også er ute etter godene med et forhold, og slippe det kjedelige hverdagslivet.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #13 Skrevet 5. februar 2016 Jeg har vært samboer det meste av mitt voksne liv, men stortrives med å bo alene. Det er slett ikke det at jeg ikke vil ha kjæreste, for jeg synes det er veldig fint å være to og ha en person som er "min", men ikke for enhver pris. Jeg leter ikke. Men dukker den rette opp, så er jeg åpen for det. Kommer nok ikke til å flytte sammen med noen like fort som jeg har gjort før et par ganger, men om det passer seg sånn, så er det ok også. Akkurat nå er jeg 40+, singel og lykkelig. Anonymkode: 4e5e1...e98 1
accountdeleted Skrevet 5. februar 2016 #14 Skrevet 5. februar 2016 Over 40 og lykkelig singel her også. Når jeg ser for meg fremtiden er det fremdeles som singel, selv om jeg vet at ting kan endre seg. Men jeg er definitivt ikke på leting, og har det ufattelig mye bedre alene enn sammen med noen akkurat nå. Savner faktisk ingenting. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #15 Skrevet 5. februar 2016 Har dere barn da,dere over 40 som trives som single? Tror det er litt annerledes for de uten barn nemlig. Anonymkode: 6bc22...cb6 1
Cancellara Skrevet 5. februar 2016 #16 Skrevet 5. februar 2016 En sånn deltidskjæreste ; er ikke det optimalt da for oss over 40 ? Man er satt i sine rutiner og gjøremål og man treffer kjæresten når det passer (for begge). Noen har gjerne barn fra tidligere forhold også, og det er enklere å beholde hverdagsrutiner og vaner. I helgene bruker man oftest tid med kjæresten og man veksler på å besøke hverandre. Jeg tror det er en fornuftig løsning, og særlig også med barn involvert. Har faktisk venner og kolleger som praktiserer det sånn, og innbiller meg at dette er mer vanlig blitt, ihvertfall i aldersgruppen 40ish +......ideelt. 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #17 Skrevet 5. februar 2016 1 time siden, Cancellara skrev: En sånn deltidskjæreste ; er ikke det optimalt da for oss over 40 ? Man er satt i sine rutiner og gjøremål og man treffer kjæresten når det passer (for begge). Noen har gjerne barn fra tidligere forhold også, og det er enklere å beholde hverdagsrutiner og vaner. I helgene bruker man oftest tid med kjæresten og man veksler på å besøke hverandre. Jeg tror det er en fornuftig løsning, og særlig også med barn involvert. Har faktisk venner og kolleger som praktiserer det sånn, og innbiller meg at dette er mer vanlig blitt, ihvertfall i aldersgruppen 40ish +......ideelt. Ja det er ideelt. Men jeg tror ikke menn tror på meg når jeg sier jeg vil ha det sånn. Jeg tror det er der det ligger. De er vant til at damene kanskje krever mye av et forhold. Men jeg gidder ikke bruke mye energi på å overbevise de. Føler det er feil også. Jeg maser ikke på menn. Jeg er forresten barnløs og vil helst da at mannen er alene med barna når han har de (om de er små). Men at han blir med meg på turer og farting når han har tid. Jeg er stort sett alltid på farta, og har ingen planer om å bremse dette fordi en mann ikke har like god tid. Anonymkode: 399e3...ee7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #18 Skrevet 5. februar 2016 Er 38, så akkurat under 40 grensa. Men kan ikke tenke meg å bytte ut singellivet mitt i det hele tatt. Jeg kunne kanskje ha strukket meg til en deltidskjæreste, men de fleste damer har jeg erfart at vil ha noe mer. Jeg ønsker ikke å bytte ut levemåte for andre menensker, og da passer ofte ikke kjæreste inn og i hvert fall ikke barn. Anonymkode: e970b...bc4
accountdeleted Skrevet 5. februar 2016 #19 Skrevet 5. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har dere barn da,dere over 40 som trives som single? Tror det er litt annerledes for de uten barn nemlig. Anonymkode: 6bc22...cb6 Jeg har barn, så å blande inn en ny partner i miksen er ikke noe jeg ser for meg å gjøre, da venter jeg heller til de er eldre. Evt. høres jo absolutt en deltidskjæreste ut som en praktisk løsning. Hvordan er det annerledes for barnløse? Enklere eller vanskeligere?
MapleSirup Skrevet 5. februar 2016 #20 Skrevet 5. februar 2016 Den 4.2.2016 at 23.02, Mythic skrev: Jeg er over 40, og vil bo alene, men kan godt ha en kjæreste uten å bo sammen 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig der, det vi jeg også ! men så er det å finne en mann som vil det da....... Anonymkode: a2969...08b Helt enig med dere. Problemet er gjerne at menn har andre forventninger til kjæreste enn hva jeg (vi) har. Jeg er soleklar på at jeg ikke skal ha mer "familiedrift" enn jeg har. Jeg har bare ett barn igjen som bor hjemme og lever et ganske uproblematisk liv. Jeg er ikke villig til å rock the boat... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå