dreamerspalace Skrevet 5. februar 2016 #41 Del Skrevet 5. februar 2016 Engelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 5. februar 2016 #42 Del Skrevet 5. februar 2016 1 time siden, ekkoet skrev: Luftslottet opp mot fjellet. @Balian de Ibelin Kommer det en oppdatering på slutten hvorfor du lurer, eller bare lurer du? Jeg bare lurer det er ingen grunn til at jeg spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 5. februar 2016 #43 Del Skrevet 5. februar 2016 1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg bare lurer det er ingen grunn til at jeg spør. Ok, det er lov det. Hva er det første du legger merke til i bildet? Hvor har du bildet fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 5. februar 2016 #44 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) 9 minutter siden, ekkoet skrev: Hva er det første du legger merke til i bildet? Hvor har du bildet fra? Personen i rødt. Jeg har det fra en serie av malerier av Thomas Cole. Som ble malt i 1842 Kalt " The Voyage of Life, Maleriet jeg postet er kalt ungdom. som er det andre av fire malerier. Det første er kalt barndom. Så er det voksen og det siste er kalt alderdom. De fire maleriene representerer de fire stadiene til mennesket. Barndom, Ungdom, Voksen og alderdom Endret 5. februar 2016 av Balian de Ibelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 5. februar 2016 #45 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg tror forresten mitt førsteinntrykk ble litt påvirket av at da jeg åpnet det så jeg kun øvre halvdel, jeg mått bla ned før jeg så resten. Mye mulig andre har det slik og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 5. februar 2016 #46 Del Skrevet 5. februar 2016 2 minutter siden, ekkoet skrev: Jeg tror forresten mitt førsteinntrykk ble litt påvirket av at da jeg åpnet det så jeg kun øvre halvdel, jeg mått bla ned før jeg så resten. Mye mulig andre har det slik og. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 5. februar 2016 #47 Del Skrevet 5. februar 2016 17 timer siden, cheshirecat skrev: Dette er min "rekkefølge" også. Vi lider sikkert av det samme. Lider vi? Neida, bare like observante og smarte 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå