Gå til innhold

Hva er det første du legger merke til på dette maleriet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kommer disse spørsmålene opp med ujevne mellomrom? Er det noe spesielt man bør se iom det er "humor og ordleker"-forum... For ellers forstår jeg ikke poenget....

Skrevet

Skyformasjonen.

Anonymkode: 105bf...ba6

Skrevet
2 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

800px-Cole_Thomas_The_Voyage_of_Life_You

Den ene greina som stikker ut av treet oppe til høyre.

Skrevet
4 minutter siden, Miss/usikker skrev:

Den ene greina som stikker ut av treet oppe til høyre.

Det mest åpenbare fallosobjektet i maleriet, og det er det første du legger merke til? Interessant.

Skrevet

Rundingen rundt luftslottet, og treet til høyre i bildet

Anonymkode: 36389...b17

Gjest cheshirecat
Skrevet

..lurer også på hva hensikten bak dette er..? Finne fokuspunkt i bildene..? Blir egentlig feil forum å spørre isåfall.. Svarte "luftslott" fordi jeg ser bildet på en liten mobilskjerm. Klikket på bildet (så det vises bedre) og da var åpenlyst engelen fokuspunkt.. 

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
13 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Hvorfor kommer disse spørsmålene opp med ujevne mellomrom? Er det noe spesielt man bør se iom det er "humor og ordleker"-forum... For ellers forstår jeg ikke poenget....

De kommer fordi jeg spør om dem og jeg kommer til å ujevne mellomrom og spør om det. og om det plager deg så skal jeg være ærlig. Jeg bryr meg ikke om det plager deg. 

Skrevet

Den rødlige fargen på båten og ene personen ombord.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev:

..lurer også på hva hensikten bak dette er..? Finne fokuspunkt i bildene..? Blir egentlig feil forum å spørre isåfall.. Svarte "luftslott" fordi jeg ser bildet på en liten mobilskjerm. Klikket på bildet (så det vises bedre) og da var åpenlyst engelen fokuspunkt.. 

Om det plager dere sånn så kan dere vel la være og gå på disse trådene

makan

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
18 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

800px-Cole_Thomas_The_Voyage_of_Life_You

Luftslottet i bakgrunnen. Så engelen. Deretter de rødkledde. 

Skrevet
2 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

De kommer fordi jeg spør om dem og jeg kommer til å ujevne mellomrom og spør om det. og om det plager deg så skal jeg være ærlig. Jeg bryr meg ikke om det plager deg. 

Wow! Såre tær?? Jeg spurte bare fordi jeg lurte på om det var noe vesentlig jeg overså - noe humoristisk eller på annen måte "out of character". Hvis det er er tilbakemeldinger på selve bildet du ønsker, er det da helt greit og ikke overhodet plagsomt for min del - men jeg har på flere av disse bildene sett og sett for å forsøke å finne noe skjult motiv eller lignende. 

Men jeg beklager at jeg spurte.

Gjest cheshirecat
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Om det plager dere sånn så kan dere vel la være og gå på disse trådene

makan

Det plager ikke meg, overhodet ikke! Jeg er bare nyskjerrig.. Hvem maler bildene ? (Er det du ?) og er dette ettelerannet psykologisk ekspriment (vil C.I.A slå ned døra mi om fem minutter ut ifra svaret mltt..? ) - eller er du en ellerannen student som trenger hjelp til leksa di? (Finne fokuspunkt..) - som ærlig talt er hva jeg holder av en knapp på..

Endret av cheshirecat
Gjest cheshirecat
Skrevet
5 minutter siden, TalithaG skrev:

Luftslottet i bakgrunnen. Så engelen. Deretter de rødkledde. 

Dette er min "rekkefølge" også. Vi lider sikkert av det samme. 

Skrevet

Den orangekledde dama lengst ute i vannet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...