AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Etter å ha sett serien sykt perfekt så skjønner jeg a) alle sliter med noe, stort sett b) hvorfor bry seg så mye om hvordan man ser ut? og være så selvkritisk? c) det er ikke noen "fasit" på hva som er fin person d) det indre er like viktig som det ytre. e) Gi FAEN i hva andre tror, mener og tenker. De har nok med sitt. f) Jeg burde begynne å leve livet og slutte å bekymre meg g) Gi faen igjen! Ikke ta ting så nøye. Takk. Jeg starter mitt prosjekt fra i morgen tidlig. Anonymkode: dc24c...1d7 7
Frida Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha sett serien sykt perfekt så skjønner jeg a) alle sliter med noe, stort sett b) hvorfor bry seg så mye om hvordan man ser ut? og være så selvkritisk? c) det er ikke noen "fasit" på hva som er fin person d) det indre er like viktig som det ytre. e) Gi FAEN i hva andre tror, mener og tenker. De har nok med sitt. f) Jeg burde begynne å leve livet og slutte å bekymre meg g) Gi faen igjen! Ikke ta ting så nøye. Takk. Jeg starter mitt prosjekt fra i morgen tidlig. Anonymkode: dc24c...1d7 Lurt! Jeg har igjen en del jobbing med b og f, de andre punktene har jeg hatt inne en god stund. 1
Gjest Bossa Nova Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Bra at serien fikk folk til å se ting i større perspektiv. Hold oss underrettet om hvordan det går. Jeg vet ikke om det er så lett, kanskje ta livet av ett og ett kompleks over en gitt periode. Jeg hiver meg på e og g,
Gjest Blomsterert Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha sett serien sykt perfekt så skjønner jeg a) alle sliter med noe, stort sett b) hvorfor bry seg så mye om hvordan man ser ut? og være så selvkritisk? c) det er ikke noen "fasit" på hva som er fin person d) det indre er like viktig som det ytre. e) Gi FAEN i hva andre tror, mener og tenker. De har nok med sitt. f) Jeg burde begynne å leve livet og slutte å bekymre meg g) Gi faen igjen! Ikke ta ting så nøye. Takk. Jeg starter mitt prosjekt fra i morgen tidlig. Anonymkode: dc24c...1d7 Lykke til :-) godt å se! Du blir vakrere av å tenke som du gjør. Vær laidback,smil og møt mennesker med velvilje. Da vinner du. Premien er velvære :-) heier på deg.
Gjest Blomsterert Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk!! Anonymkode: dc24c...1d7 Stå på :-)))
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 Bra med folk som har egne mål! Aldri sammenligne deg med andre ts. Anonymkode: d89d3...d16 2
Gjest Blomsterert Skrevet 4. februar 2016 #8 Skrevet 4. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bra med folk som har egne mål! Aldri sammenligne deg med andre ts. Anonymkode: d89d3...d16 Alle er vakre på sin måte. Jeg liker ikke klisjeer(selv om det ofte er sannheter,men intetsigende fordi folk ikke tenker selv). Nei,en skal ikke sammenlikne. En skal være den en er. Den unike. Om alle forsto det :-) Gå for den en er,så enig. Liker godt når en heier på hverandre her. Sjenerøsitet er obbyggende. Og viser at vi stoler på oss selv. Det smitter :-)
Gjest chisandra Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 Kjempebra liste, ts. Der var det jammen et par punkter jeg skal prøve å henge meg på.
Gjest Genevieve Skrevet 5. februar 2016 #10 Skrevet 5. februar 2016 2 timer siden, Blomsterert skrev: Alle er vakre på sin måte. Jeg liker ikke klisjeer(selv om det ofte er sannheter,men intetsigende fordi folk ikke tenker selv). Nei,en skal ikke sammenlikne. En skal være den en er. Den unike. Om alle forsto det :-) Gå for den en er,så enig. Liker godt når en heier på hverandre her. Sjenerøsitet er obbyggende. Og viser at vi stoler på oss selv. Det smitter :-) Beste innlegget på kg ever ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå