AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Ja, er dette en dealbreaker/turn-off? For min egen del så går jeg på behandling mot det, men vet ikke om jeg blir helt kvitt det Det er ikke så mye, men en del rundt munnen og det er nokså rødt/irritert. Anonymkode: 4ddab...abb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Jeg har hatt ganske ok hud og aldri hatt kjæreste. kjenner mange med skikkelig akne hud som har kjæreste så tror ikke det har så mye å si Anonymkode: d8a55...aab 2
Ardenus Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Ikke noe å bry seg om, men.. det mange gjør feil er å sminke ihjel kvisene sine.. hvordan oppstår kviser, jo tette porer. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 9 timer siden, Ardenus skrev: Ikke noe å bry seg om, men.. det mange gjør feil er å sminke ihjel kvisene sine.. hvordan oppstår kviser, jo tette porer. Så lenge man renser huden om kvelden og bruker sminke uten mye mineralolje, så går dette fint. TS, jeg har tendenser til mild akne, har aldri hørt noe om dette. Jeg er flink til å sminke meg (primer-foundation-pudder-settingspray), så det er nok heller ikke så tydelig, men mitt inntrykk er uansett at menn ikke bryr seg. Men uansett fint å gå på behandling for det, håper det bedrer seg. Anonymkode: 3c98d...e46
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 Det er veldig udelikat på både menn og kvinner dessverre. Anonymkode: d92cb...274
Okapi Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 Det er jo ikke akkurat en fordel, men absolutt ingen krise. Har ikke perfekt hud selv heller, akkurat, så jeg skjønner veldig godt hvordan det går utover selvtilliten. Er vel ikke annet å gjøre enn å prøve å ikke bry seg, og håpe behandlingen hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå