Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er finest/best av restylane/juvederm? Er det nok med 0,5 ml? Eller blir det omtrent ikke synlig og bedre og ta 1 ml? I en behandling?sprøyter de bare I overleppen, eller både oppe og nede? Er det mye dyrere da? Noen som har en plass I stavanger området og anbefale?

Anonymkode: 38c44...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0,5 ml er for v liten lepper. 1 ml anbefales. 

Anonymkode: 05b3d...2b6

Skrevet

De fleste som har små lepper må ha 1 ml. Noen må også gjøre det to ganger. 

De tar litt nede og mest oppe. Det er forsåvidt indivduelt, spørs hvordan leppestørrelsen er i forhold til hverandre :) Vet ikke om det er så mye forskjell på juvederm og restylane, men juvedermsprøytene inneholder bedøvelse i tillegg.

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva enn du gjør, ikke gå til Hud & Hår Klinikken i Oslo. Dr Daniel Sister vet ikke hva han driver med og resultatet ble forferdelig. Arrogant i tillegg....

Anonymkode: 0f9f1...1c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun prøvd Restylane, og av egen erfaring så vil ikke 0,5 ml gjøre noen særlig forskjell. Jeg var fornøyd i 2 uker, deretter var leppene helt som før behandling. Jeg fylte på resten av sprøyten, og det har holdt seg i fire måneder. Anbefaler 1 ml første gang. 

Anonymkode: 77957...482

Skrevet

Jeg har tatt 1,0. Fylte på i to omganger, fylte først 0,6 ml for å se om jeg ble fornøyd. Det var knapt synlig, så fylte på resten. Nå er det akkurat passelig, og ingen har lagt merke til det før jeg har sagt det :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, RompeRusk skrev:

Jeg har tatt 1,0. Fylte på i to omganger, fylte først 0,6 ml for å se om jeg ble fornøyd. Det var knapt synlig, så fylte på resten. Nå er det akkurat passelig, og ingen har lagt merke til det før jeg har sagt det :) 

Beklager avsporingen, men du har det kuleste nicket og bildet! :)

Anonymkode: ee9b8...8d3

AnonymBruker
Skrevet
Den 4. februar 2016 at 21.00, AnonymBruker skrev:

Hva er finest/best av restylane/juvederm? Er det nok med 0,5 ml? Eller blir det omtrent ikke synlig og bedre og ta 1 ml? I en behandling?sprøyter de bare I overleppen, eller både oppe og nede? Er det mye dyrere da? Noen som har en plass I stavanger området og anbefale?

Anonymkode: 38c44...968

Fab Lounge i/ på Stavanger/ Mariero er å anbefale.

Anonymkode: d6297...516

Skrevet

Jeg tok 0,4ml teosyal kiss (samme greia) og merket nesten ikke forskjell.. etter en uke så jeg ingen forskjell 

Skrevet
24 minutter siden, RompeRusk skrev:

Hva er poenget med overfladiske og kosmetiske inngrep, om ingen legger merke til det? 

Hele premisset for slike inngrep er jo utelukkende utseende.

Skrevet

Juvederm eller teosyal! 1ml gir beste resultat. 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fab Lounge i/ på Stavanger/ Mariero er å anbefale.

Anonymkode: d6297...516

Er du kunde der og har prøvd teosyal kiss? ser de har tilbud på det nå :)

Anonymkode: b2d30...c39

Skrevet

Derma Medica har tilbud på Juvéderm og Emervel i Oslo og Lillestrøm,  anbefaler Edyta 

Gjest incognita
Skrevet

Jeg turte ikke gå over 0,6. Ingen la merke til det (eller kommenterte det iallefall), og etter 2-3 uker kunne jeg ikke selv se forskjell engang. 

Vet ikke om jeg gjør det igjen, men isåfall vil jeg vurdere å ta 1,0. Hvis ikke er det på en måte ikke noe poeng. 

AnonymBruker
Skrevet

Er Rogaland Laserklinikk god?

Anonymkode: bb13e...a52

Skrevet
20 timer siden, King in the North skrev:

Hva er poenget med overfladiske og kosmetiske inngrep, om ingen legger merke til det? 

Hele premisset for slike inngrep er jo utelukkende utseende.

Fordi jeg legger merke til det selv? Er ikke poenget at en selv skal være fornøyd uten å gjøre noe drastisk med utseende? 

For min del har jeg arrdannelse på underleppa som er veldig synlig til vanlig. Etter restylanen viser den ikke, men ingen legger merke til det - nettopp fordi de ikke la merke til arrdannelsen i utgangspunktet.

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager avsporingen, men du har det kuleste nicket og bildet! :)

Anonymkode: ee9b8...8d3

Koselig sagt, takk :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...