Jegundres Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 (endret) Hei. jeg (jente og 28 år) har vært singel to år, og har vært på en del dates. Noen har jeg møtt en god del og begynt å se et mønster på hvorfor det ikke blir noe mer. I starten er de veldig interessert og på, helt til jeg begynner å bli interessert. Jeg tar mest sannsynlig mer kontakt og sender andre signaler:p Trenger derfor noen råd på hvordan beholde roen selvom man liker noen og ikke "gi etter" for interessen Endret 4. februar 2016 av Jegundres
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Er vel bare å tenke på hvor mye kontakt man hadde syntes vært hyggelig selv. Du syns kanskje det er søtt å skrive at du tenker på han ti ganger om dagen men du ville nok syntes det var creepy om du fikk melding ti ganger om dagen av han. Jeg pleier å holde det til et par ganger i uka med tekstmelding kontakt de første ukene. Når vi nærmer oss eksklusive er det ofte nesten daglig men viktig å bruke lang tid på balansegangen. Vise at man har et eget liv og ikke blir raskt betatt osv Anonymkode: d168c...856
Jegundres Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2016 Neida, overdriver jo ikke med kontakt.. Men sånn som å la han ta mest kontakt Osv tror jeg er lurt i en stund hvertfall ?
Ardenus Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Jeg aner ikke hvordan du er når du dater, eller hvordan de guttene oppfører seg, men hvorfor leke en lek, la oss gjøre det ordentlig og vise hva man føler fremfor å skjule hva man føler. Liker du noen, så uttrykk for det, liker du ikke noen, si i fra. Tenk heller over dette, liker ikke han deg som du er, vel da passer dere ikke sammen. Enkelt sant?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Jeg skjønner ikke denn greia med å tenke så fælt på dette jeg. Jeg gjør det jeg føler er naturlig, og det har aldri vært noe problem. Jeg tror ærlig talt ikke det har noe med grunnen til at de mister interessen med mindre du begynner å sende meldinger hele dagen. Når det er sagt, jeg er kvinne da, men hvis jeg får svært lite livstegn fra en jeg dater så tolker jeg det som lite interesse. De må være litt "på" for å holde på oppmerksomheten min. Og jeg tror helt ærlig ikke mannfolk er så veldig annerledes enn oss der. De ønsker også oppmerksomhet. Men ikke mas. Anonymkode: 46b1a...668
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #6 Skrevet 5. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke denn greia med å tenke så fælt på dette jeg. Jeg gjør det jeg føler er naturlig, og det har aldri vært noe problem. Jeg tror ærlig talt ikke det har noe med grunnen til at de mister interessen med mindre du begynner å sende meldinger hele dagen. Når det er sagt, jeg er kvinne da, men hvis jeg får svært lite livstegn fra en jeg dater så tolker jeg det som lite interesse. De må være litt "på" for å holde på oppmerksomheten min. Og jeg tror helt ærlig ikke mannfolk er så veldig annerledes enn oss der. De ønsker også oppmerksomhet. Men ikke mas. Anonymkode: 46b1a...668 Enig der. Gidder ikke bruke tid på å "spille spill for galleriet" der man i tråd med såkalte "datingregler" må vente X antall dager før man tar kontakt, hvor mange meldinger man skal kunne sende i uka etc. Det betyr ikke at man skal være helt manisk der man peprer den andre med ørten meldinger om dagen, men naturlig kontakt og oppmerksomhet - som etterhvert bør gå begge veier er da helt fint. Jeg er for voksen (passert 30) til å oppføre meg som en fjortenåring i datingsituasjonen. Du har for øvrig helt rett i at kontakten bør gå begge veier, og vi menn også fint kan like oppmerksomhet så lenge det ikke blir manisk. Jeg kan fint holde tømmene alene i begynnelsen, men dersom jeg merker at jeg får dårlig respons etterhvert så vil jeg også miste interessen over tid. Anonymkode: 47679...311
Jegundres Skrevet 5. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2016 Jeg er jo ikke manisk eller masete.. Er snart 30 selv og oppfører meg ikke som en 14iss... Men føler ofte at når jeg er mer "på" at de blir mer av:p og da føler jeg kanskje at man bør vente lenger før man viser skikkelig interesse.. Noe jeg synes er synd!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #8 Skrevet 5. februar 2016 51 minutter siden, Jegundres skrev: Jeg er jo ikke manisk eller masete.. Er snart 30 selv og oppfører meg ikke som en 14iss... Men føler ofte at når jeg er mer "på" at de blir mer av:p og da føler jeg kanskje at man bør vente lenger før man viser skikkelig interesse.. Noe jeg synes er synd! Joda, ser den og jeg har også opplevd dette selv. Det kan ha flere grunner, alt fra at vedkommende kanskje egentlig ikke er så interessert til at han/hun er litt sjenert osv. Eller rett og slett ikke bare så verbal på tekstmeldinger. Men jeg syntes ikke det er grunn til å begrense hvem man er uansett (så lenge det ikke er mange meldinger om dagen), hvis det faller naturlig for deg å vise tydelig hvor du vil så er det vel uansett gjerne det du ønsker å se i en partner også? Hvis ikke er det vel vanskelig å være på samme "frekvens" over tid tenker jeg. Jeg for min del tenker at jeg heller ønsker å gi en kvinne tydelig oppmerksomhet dersom jeg er interessert i å ta det litt videre. Om hun blir skremt av at jeg sender en melding etter en date så vel - da er hun kanskje ikke den rette å gå videre med siden det kan bety at hun potensielt ikke er interessert eller er mindre kommunikativ enn det jeg ønsker. Og jeg står per i dag i situasjonen selv . Men jeg kommer likevel benytte en Laissez faire fremgangsmåte uten spill og dilldall siden jeg er for gammel til det . Uansett så går det som det går og jeg ønsker ikke å bruke tiden min på å ikke vise hvem jeg er. Anonymkode: 47679...311
Jegundres Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2016 Litt av problemet mitt er at jeg er veldig redd for å avvist og merker selv at jeg blir litt anderledes om jeg føler jeg mister kontrollen... Til en mindre sjarmerende versjon av meg selv vil jeg tro! Skule gjerne hatt noen visdomsord! Litt oppi samme situasjon nå.. Tolker alt i verste mening og blir så skuffet om ting ikke går som jeg har sett for meg..
Nettinettet Skrevet 22. februar 2016 #10 Skrevet 22. februar 2016 Den 4.2.2016 at 19.10, Jegundres skrev: Hei. jeg (jente og 28 år) har vært singel to år, og har vært på en del dates. Noen har jeg møtt en god del og begynt å se et mønster på hvorfor det ikke blir noe mer. I starten er de veldig interessert og på, helt til jeg begynner å bli interessert. Jeg tar mest sannsynlig mer kontakt og sender andre signaler:p Trenger derfor noen råd på hvordan beholde roen selvom man liker noen og ikke "gi etter" for interessen Det har ingenting med hvor mye du tar kontakt, det har med hvor verdifull du er i deres øyne. Hva viser du av deg selv uten det å ta kontakt? Hva tenker de om deg som menneske tror du, og har du ting ved deg selv som de blir stolte av eller beundrer?
Jegundres Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2016 5 minutter siden, Nettinettet skrev: Det har ingenting med hvor mye du tar kontakt, det har med hvor verdifull du er i deres øyne. Hva viser du av deg selv uten det å ta kontakt? Hva tenker de om deg som menneske tror du, og har du ting ved deg selv som de blir stolte av eller beundrer? Jeg mener jo det selv da:) og tenker alltid hvis det ikke fungerte at det var for det beste.. Men føler jeg mister meg selv når jeg begynner å like de, og blir mer forsiktig på å si feil ting og ikke tulle på samme sarkastiske og ironiske måte som jeg gjør før.. Humoren er noe av mone bedre egenskaper og synes det er så synd det blir sånn bare fordi usikkerheten har overhånd pga interesse..Det er noe jeg vil snu.
Nettinettet Skrevet 22. februar 2016 #12 Skrevet 22. februar 2016 1 minutt siden, Jegundres skrev: Jeg mener jo det selv da:) og tenker alltid hvis det ikke fungerte at det var for det beste.. Men føler jeg mister meg selv når jeg begynner å like de, og blir mer forsiktig på å si feil ting og ikke tulle på samme sarkastiske og ironiske måte som jeg gjør før.. Humoren er noe av mone bedre egenskaper og synes det er så synd det blir sånn bare fordi usikkerheten har overhånd pga interesse..Det er noe jeg vil snu. Frykten din for å ikke være bra nok hindrer deg i å være deg selv. Du prøver å tilpasse deg andre istedenfor å sikre deg at de faktisk passer til deg og er verdig din omtanke og kjærlighet. Bli enda mer bevisst på hvor verdifull du er sånn at du ikke blir skremt av det at noen kanskje ikke vil sette pris på deg. Når du setter deg selv i førersete endres alt!
Jegundres Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #13 Skrevet 22. februar 2016 Ja føler jeg er så nære på løsningen på dette for min del! Er klar over det som mangler og når det komme, og jeg mangler bare å finne en måte å komme rundt det på! Vil være klar når jeg møter mr.right
Gjest Leonardo Skrevet 22. februar 2016 #14 Skrevet 22. februar 2016 Jeg har aldri sluttet å like en jente fordi hun viser meg interesse, men jeg har sluttet å like jenter som ikke har vist meg interesse. Allikevel, det er forskjell på å vise interesse og å bombardere noen med meldinger eller oppmerksomhet.
Nettinettet Skrevet 22. februar 2016 #15 Skrevet 22. februar 2016 23 minutter siden, Jegundres skrev: Ja føler jeg er så nære på løsningen på dette for min del! Er klar over det som mangler og når det komme, og jeg mangler bare å finne en måte å komme rundt det på! Vil være klar når jeg møter mr.right For meg hjalp det å bli tilfreds med meg selv og livet jeg lever. Mange mr right har kommet og godt men jeg har gjort dem til mr wrong i hodet mitt, eller holdt avstand for å ikke bli såret. Når jeg ble stolt over meg selv og livet jeg lever løsnet alt! Når jeg møtte min mr right visste jeg at han kun var mr right hvis han gav meg de rette følelsene og jeg kunne være meg selv. Og sånn ble det.. Har aldri hatt det bedre i ett forhold enn med han, men kunne sikkert hatt det like fint med en del andre typer jeg har møtt opp gjennom, hvis jeg hadde vært den jeg er i dag, også da...
Jegundres Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #16 Skrevet 22. februar 2016 Et øyeblikk siden, Nettinettet skrev: For meg hjalp det å bli tilfreds med meg selv og livet jeg lever. Mange mr right har kommet og godt men jeg har gjort dem til mr wrong i hodet mitt, eller holdt avstand for å ikke bli såret. Når jeg ble stolt over meg selv og livet jeg lever løsnet alt! Når jeg møtte min mr right visste jeg at han kun var mr right hvis han gav meg de rette følelsene og jeg kunne være meg selv. Og sånn ble det.. Har aldri hatt det bedre i ett forhold enn med han, men kunne sikkert hatt det like fint med en del andre typer jeg har møtt opp gjennom, hvis jeg hadde vært den jeg er i dag, også da... Så fint og motiverende å høre Hvordan ble du stolt over det da? Noe konkret?:)
Nettinettet Skrevet 22. februar 2016 #17 Skrevet 22. februar 2016 Et øyeblikk siden, Jegundres skrev: Så fint og motiverende å høre Hvordan ble du stolt over det da? Noe konkret?:) Gjorde om hobbyen min til jobben min og skapte en suksessrik bedrift... Da betydde det ikke noe at jeg ikke hadde utdannelse, leide kontra å eie, og andre sånne tåpeligheter som fikk meg til å føle meg mindre verdifull enn andre.
Nettinettet Skrevet 22. februar 2016 #18 Skrevet 22. februar 2016 Jeg tror mye handler om å finne en ting man er stolt av ved seg selv og ha fokus på det! I tillegg hjalp det mye at jeg tok vare på helsen min og utannet meg til Zumba instruktør. Det skjer noe med mannfolk når du sier du er Zumba instruktør.. hehe
Jegundres Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #19 Skrevet 22. februar 2016 12 minutter siden, Nettinettet skrev: Jeg tror mye handler om å finne en ting man er stolt av ved seg selv og ha fokus på det! I tillegg hjalp det mye at jeg tok vare på helsen min og utannet meg til Zumba instruktør. Det skjer noe med mannfolk når du sier du er Zumba instruktør.. hehe Ja det er der jeg har begynt også! Begynt på masterutdanning ved siden av 100% jobb, noe som for meg mestringsfølelse og er stolt av
Nettinettet Skrevet 22. februar 2016 #20 Skrevet 22. februar 2016 4 minutter siden, Jegundres skrev: Ja det er der jeg har begynt også! Begynt på masterutdanning ved siden av 100% jobb, noe som for meg mestringsfølelse og er stolt av Ikke sant? Mestringsfølelse er bare gull verdt!! Ha fokus på det du gjør for deg selv og hvor stolt du kan være av det, så kommer dette til å gå kjempe bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå