AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 En ting jeg lurer på er hvorfor bloggere har klessalg hvor de selger noen dyre designting, men også ekstremt mye fra BikBok, HM, Gina Tricot osv. Hvem kjøper egentlig dette? Ofte tar de nærmest nypris på klærne også. Jeg lurer på hvorfor de ikke gir til veldedighet o.l.? Når jeg selv rydder i skapene gir jeg alt til venner, familie, eller Fretex. Kunne ikke falt meg inn og be om penger for noe jeg selv ikke bruker lenger, med mindre det hadde vært en dyr designveske. Anonymkode: 01714...757
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #2 Skrevet 5. februar 2016 Kan ikke folk bare gjøre med sine egne ting det de vil gjøre med dem og så gjør du som du vil med dine? Jeg selger selv egne klær, sko, vesker osv på Finn og kjøper meg nytt for pengene. Jeg er ikke blogger, men kan fortelle deg at ikke alle har god økonomi og kan med det verdsette klær fra kjedebutikker til billige priser. Jeg antar at bloggere kan prise litt høyere fordi det kanskje for noen føles litt "status" å kjøpe noe fra noen nettopp dem. Selv selger jeg klær fra kjeder billig og de forsvinner raskt Anonymkode: efa64...2a6 3
Fuju Skrevet 5. februar 2016 #3 Skrevet 5. februar 2016 Sophie Elise donerer pengene for klessalget til et veldedig formål hun, det synes jeg var flott gjort av henne. sånn ellers så er det vel mange der ute som ikke takker nei til pent brukte klær på salg... Det være seg om det er fra Bik Bok eller Tommy Hilfiger.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke folk bare gjøre med sine egne ting det de vil gjøre med dem og så gjør du som du vil med dine? Jeg selger selv egne klær, sko, vesker osv på Finn og kjøper meg nytt for pengene. Jeg er ikke blogger, men kan fortelle deg at ikke alle har god økonomi og kan med det verdsette klær fra kjedebutikker til billige priser. Jeg antar at bloggere kan prise litt høyere fordi det kanskje for noen føles litt "status" å kjøpe noe fra noen nettopp dem. Selv selger jeg klær fra kjeder billig og de forsvinner raskt Anonymkode: efa64...2a6 Helt enig med deg. Synes du det er lett å selge klær på finn? Må selv selge endel klær jeg har og jeg vurderer finn eller ebay. Ts: det må jo være opp til hver enkelt om de vil selge eller gi bort. Hvorfor har du problemer med det? Hvis de vet at de kan tjene endel på det, sjønner jeg at de gjør det, da de har sikkert et høyt forbruk selv... Anonymkode: 049ff...aa6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt enig med deg. Synes du det er lett å selge klær på finn? Må selv selge endel klær jeg har og jeg vurderer finn eller ebay. Ts: det må jo være opp til hver enkelt om de vil selge eller gi bort. Hvorfor har du problemer med det? Hvis de vet at de kan tjene endel på det, sjønner jeg at de gjør det, da de har sikkert et høyt forbruk selv... Anonymkode: 049ff...aa6 Jeg har solgt utrolig mye klær på Finn de siste årene og synes det er realtivt enkelt. Pris er selvfølgelig avgjørende. Jeg priser gjerne litt høyere enn det jeg er villig til å selge for og med det er det rom for pruting. Folk liker å prute på Finn, så det er et tips fra meg Jeg liker også å legge litt arbeid i bilder/presentasjon da jeg selv aldri kjøper noe om det ser skrukkete ut eller henger rundt i rotete omgivelser Ebay har jeg ingen erfaring med, da jeg blir kvitt det jeg ønsker å kvitte meg med på Finn. Anonymkode: efa64...2a6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #6 Skrevet 5. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har solgt utrolig mye klær på Finn de siste årene og synes det er realtivt enkelt. Pris er selvfølgelig avgjørende. Jeg priser gjerne litt høyere enn det jeg er villig til å selge for og med det er det rom for pruting. Folk liker å prute på Finn, så det er et tips fra meg Jeg liker også å legge litt arbeid i bilder/presentasjon da jeg selv aldri kjøper noe om det ser skrukkete ut eller henger rundt i rotete omgivelser Ebay har jeg ingen erfaring med, da jeg blir kvitt det jeg ønsker å kvitte meg med på Finn. Anonymkode: efa64...2a6 Tusen takk for svar! Da skal jeg prøve finn:) Anonymkode: 049ff...aa6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #7 Skrevet 6. februar 2016 Den 5. februar 2016 at 2.56, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Da skal jeg prøve finn:) Anonymkode: 049ff...aa6 Gjør det Anonymkode: efa64...2a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå