Tibbie Skrevet 4. februar 2016 #1 Del Skrevet 4. februar 2016 Woop, woop! Jeg trenger tips. Det er morsdag neste helg, og guttungen har mammauke (jeg er ikke mamma, bare bonus) neste uke. Dvs. at jeg må ordne en fin mordagsgave denne helga fra sjuåringen. Tenker å gi han 150 kroner og ta han med til byen sånn at han kan plukke ut noe, men det hadde vært fint med noen gode idéer Han elsker å kjøpe blomster til damer i familien sin, men det blir litt vanskelig nå siden vi må kjøpe gaven en uke i forveien og han må gjemme den på rommet sitt til den 14. Det må i hvert fall være noe som kan pakkes inn om hun skulle finne det : ) Så, noen gode tips og idéer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 4. februar 2016 #2 Del Skrevet 4. februar 2016 Det er jo samme dag som valentinesdagen så en eske med hjertesjokolade? Om han klarer å la de være da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Del Skrevet 4. februar 2016 Hva skjedde med å tegne et kort og skrive "Til mama, jeger glad i deg, fra guttungen"? Det pleide jeg å gjøre, og så laget jeg og broren min kakao og ristet brød som vi serverte mamma på sengen sammen med kortet mitt. Hvis gutten har en bonuspappa kan kanskje han hjelpe til med frokosten Hvis du vil gi gave har nille kampanje på sjokoladehjerter. Anonymkode: d8d08...076 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Del Skrevet 4. februar 2016 Hvis dere bor i nærheten så har de fine gavepakninger til morsdagen. Var i flere prisklasser. Anonymkode: 90cba...d2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Del Skrevet 4. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere bor i nærheten så har de fine gavepakninger til morsdagen. Var i flere prisklasser. Anonymkode: 90cba...d2b Nærheten av Kremmerhuset var det jeg skulle skrive Anonymkode: 90cba...d2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 4. februar 2016 23 minutter siden, visp skrev: Det er jo samme dag som valentinesdagen så en eske med hjertesjokolade? Om han klarer å la de være da. Åååh, det var ikke dumt! Genialt, faktisk 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde med å tegne et kort og skrive "Til mama, jeger glad i deg, fra guttungen"? Det pleide jeg å gjøre, og så laget jeg og broren min kakao og ristet brød som vi serverte mamma på sengen sammen med kortet mitt. Hvis gutten har en bonuspappa kan kanskje han hjelpe til med frokosten Hvis du vil gi gave har nille kampanje på sjokoladehjerter. Anonymkode: d8d08...076 Ja, kort blir det nok. Han får velge det han synes er finest, så får han skrive noe sukkersøtt på det : ) Han har ingen bonuspappa. Hos dem er det han som er mannen i huset Men likte veldig godt forslaget om Nilles sjokolader! 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nærheten av Kremmerhuset var det jeg skulle skrive Anonymkode: 90cba...d2b Haha, jeg leste den første meldingen mange ganger for å forstå hva du mente, men skjønte det nå når jeg leste den neste kommentaren din x) Takk for tips! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå