Iselilja Skrevet 13. oktober 2004 #1 Skrevet 13. oktober 2004 ..av: Kremskygge eller vanlig øyenskygge? Kremrouge eller vanlig rouge? Flytende lebestift eller vanlig lebestift?
Gjest Odense Skrevet 13. oktober 2004 #2 Skrevet 13. oktober 2004 Liker best vanlig øyenskygge, krem rouge og flytende leppestift.
~Viva~ Skrevet 13. oktober 2004 #3 Skrevet 13. oktober 2004 Vanlig pudderøyenskygge. Har enda ikke klart å finne noen kremskygger som ikke samler seg i striper i løpet av kort tid, og nå gidder jeg ikke prøve mer heller. Kremrouge ser mer naturlig ut, så det er finest til hverdagssminke, men bruker pudderrouge til fest. Bruker mest vanlig leppestift akkurat nå, men om våren og sommeren går det mest i lipgloss.
Gjest Coral Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Liker egentlig vanlig øyenskygge best. Har kjøpt en ny i dag som kan brukes våt også. Spent på om det blir bra. Liker ellers pudder rouge best, og leppestift som er flytende. Helst gloss
Frk Doodad Skrevet 14. oktober 2004 #5 Skrevet 14. oktober 2004 Liker pudderskygge best, bruker ArtDeco øyenskyggebase under så sitter skyggen som støpt. Liker også pudder-rouge best, men bruker rouge stort sett bare til kvelds-sminking, til vanlig dagsminke bruker jeg solpudder. Flytende leppestift liker jeg best, men vanlig fast sitter bedre synes jeg.
Elbereth Skrevet 14. oktober 2004 #6 Skrevet 14. oktober 2004 Liker pudderskygge best. Rouge bruker jeg bare til fest, og synes det er greiest med pudder der også. Leppestift brukes også bare til fest, og der bruker jeg fast.
-Fisken- Skrevet 14. oktober 2004 #7 Skrevet 14. oktober 2004 Vanlig øyenskygge, synes kremøyeskyggen fort forsvinner. Vanlig rouge. Vanlig lebestift.
-Fisken- Skrevet 14. oktober 2004 #8 Skrevet 14. oktober 2004 Vanlig øyenskygge, synes kremøyeskyggen fort forsvinner. Vanlig rouge. Vanlig lebestift. Sier jenta som aldri bruker lebestift, kun leppepomande med litt farge og lipgloss
Gjest happylappy Skrevet 14. oktober 2004 #9 Skrevet 14. oktober 2004 Til deg som ikke finner kremøyenskygge som sitter. Anbefaler Loreal - color resist..sitter hele dagen/festen på meg
Catus Skrevet 14. oktober 2004 #10 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg liker best pudderskygge - uten tvil! Holder også en knapp på pudderrouge, av den enkle grunn at jeg forløpig ikke har prøvd i kremform. Dessuten bruker jeg kun rouge til fest. Av og til solpudder til hverdags. Leppestift bruker jeg så og si aldri, men bruker gloss hver dag.
chriztine Skrevet 14. oktober 2004 #11 Skrevet 14. oktober 2004 Vanlig øyenskygge, helt klart! Pleier som regel å bruke mange flere nyanser, og synes det blir vanskelig med krem! Vanlig pudder rouge!!! Flytende lebestift el lipgloss!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå