Gå til innhold

Ung mann søker kvinne til gode samtaler og fjerning av ørevoks i høyre ørekanal

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Vet ikke om kontaktannonser er lov på dette forumet, men jeg trenger en kvinne med små og myke hender med fingre som er små nok til å trenge dypt inn i øret mitt for fjerning av voks. Det skader heller ikke at personen også kan fortelle gode historier mens hun holder på. Eventuelt, er det noen som har noen tips for å bli kvitt ørevoks?

Anonymkode: 8d3c9...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh... :klo: 

Vel, for å svare seriøst:

1. Kontakt med andre brukere gjøres i dette forumrommet. Men der kan du ikke skrive som AnonymBruker.

2. På apoteket kjøper du Revaxør eller lignende, som du bruker til å løse opp ørevoks med. Du kan også ta kontakt med lege hvis voksen er gjenstridig. Men det er ikke garantert at legen forteller gode historier underveis. Det eneste som kan stikkes inn i øret er din egen albue. Ellers ingenting. 

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner.

Det er ikke tillatt med kontaktannonser. Det er derimot lov å søke venner på forumrommet "Kontakt med andre brukere" som linkes til i innlegget over.

Denne tråden stenges da den ikke kan flyttes til overnevnte forumet.

Hvis du vil få tips om fjerning av ørevoks, oppfordrer jeg deg til å bruke Kropp og helse forumet for å starte en tråd om emnet (uten medfølgende kontaktannonse).

Bond, forumansvarlig 

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...