Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #1 Skrevet 13. oktober 2004 Hei! Skal snart få valp, gleder meg som en unge! :-) Er så redd for at huset mitt har mange potensielle farer jeg ikke har tenkt over. Hva bør jeg passe på? Hva gjør dere med ledninger f.eks? Blir glad for alle råd og tips!
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2004 #2 Skrevet 13. oktober 2004 Vi dro ut alle løse kabler og "gjemte" dem når vi var borte. I tillegg hadde vi en løs kabel liggende uten strøm i. Denne la vi ofte midt på gulvet og smurte den inn med eddik. Hunder HATER eddik og hun lærte fort å holde seg unna sånt. Vær obs på at tyggebein og hundeleker lett kan sette seg fast i halsen på en valp. Dessuten er det lurt å sette valpen i bur når man er borte i mer enn noen minutter. Evt. å sette valpen i et eget rom, slik at den ikke blir urolig. Hunder som blir stresset av for mye "støy" (dører og vinduer man må passe på) gjør ofte masse ugang for å slite seg ut. Og når de driver med sånt er det lett å tygge i seg noe man ikke skal spise.
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #3 Skrevet 13. oktober 2004 Tusen takk for tips! Kanskje det kunne vært en ide å smurt inn alle ledningene i huset med eddik? Da er det sikkert at hun holder seg unna?
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Vi prøvde å smøre inn ALLe ledningen med eddik. men lukten forsvinner etter hvert desverre.. eller heldigvis.
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #5 Skrevet 13. oktober 2004 He he det lukter ikke spesiellt godt nei.. Tenkte jeg ikke på. Prøver tipset ditt med en leding på gulvet da den tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå